Wijzigen abonnement/tariefplan

• 24 januari 2009
  • 434 reacties
  • 20031 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

434 reacties

Reputatie 2
Dat het beltegoed komt te vervallen is bekend. Dat heeft de medewerker van de klantenservice ook verteld. Echter, de abonnementsvorm Flex zou gehandhaafd blijven.
Reputatie 2
Daarnaast heeft de klantenserviice het abonnement naar eeneen veel te hoog Relax SO vorm gezet.

Flex 30 SO zakelijk kost 15 euro per maand.
Een Relax 550 SO abonnement kost 29,95 per maand,

Bijna het dubbele dus.
Reputatie 2
@Phmjout2
Ik verwacht niet dat je een zakelijke flex naar een particuliere flex mag omzetten.

Door de klantenservice is telefonisch meermaals bevestigd dat na contractovername zakelijk -> particulier ook Flex behouden blijft. Ik heb naam medewerker, datum en tijdstip genoteerd. Ik mag ervan uitgaan dat de informatie die ik van hen krijg correct is.
Reputatie 2
@phmjout2

Ik zou de klantendesk bellen. In forum onderwerpen haken de moderatoren al snel af als het om flex gaat. Jammer maar helaas.
Of dit nu komt door een opdracht van bovenaf weet ik niet.
Over het algemeen krijg je wel volledige respons en hulp als het gaat om andere zaken
dan flex.
Ik zou graag nog eens een discussie met ze aangaan inzake het flex abbo.
Wellicht dat deze kans nog komt in aanvulling op het opendag gebeuren van 17-12-2010.
Indien T-Mobile echt belang heeft bij haar klanten gaan ze deze uitdaging aan.
Reputatie 5
@Phmjout2
Ik zie dat je ook een email hebt gestuurd en dat je abonnement per vandaag naar een Flex 30 SO is omgezet. Ook heb je ter bevestiging een email van T-Mobile ontvangen.
Reputatie 2
Het abonnement is inderdaad omgezet naar Flex 30 SO. uiteindelijk heeft tmobile toch alles netjes omgezet. Complimenten!
Reputatie 2
Ik heb m'n abbonement verlengd, ik heb nu de Sony Ericsson Xperia X10. Deze verlenging gaat in vanaf 23 februari. Is het nu nog mogelijk om het te veranderen naar een Blackberry aangezien daar een andere internetbundel voor nodig is?
Reputatie 6
@Taaltje

Ik heb je een priv
Reputatie 5
[modbreekt]

Dit topic is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk wordt.

[/modbreekt]