Beantwoord

Wijzigen naam abonnement

• 18 januari 2016
  • 2 reacties
  • 650 Bekeken

Door omstandigheden heb ik het t-mobile abonnement van mijn vrouw overgenomen, omdat zij haar zakelijke telefoon ook privé mag gebruiken.
Nu wil ik de naam boven het abonnement wijzigen naar mijn naam.
Dit kan via het contactformulier, maar dit formulier opent niet.
De telefoon die ik gebruik van mijn vrouw heeft vorige week de geest gegeven, dus kan ook niet met klantenservice bellen.
Hoe kan ik nu op een makkelijke manier mijn naam boven dat contract krijgen?
icon

Beste antwoord door kme 18 januari 2016, 14:45

Door omstandigheden heb ik het t-mobile abonnement van mijn vrouw overgenomen, omdat zij haar zakelijke telefoon ook privé mag gebruiken.
De telefoon die ik gebruik van mijn vrouw heeft vorige week de geest gegeven, dus kan ook niet met klantenservice bellen.

Hoi Bas,

Welkom op het forum.

Op DEZE pagina vind je alle info over een contractovername. Ook het benodigde PDF formulier staat daarbij. Krijg je die wel geopend?

Wanneer het niet lukt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hoi Bas,

Welkom op het forum.

Op DEZE pagina vind je alle info over een contractovername. Ook het benodigde PDF formulier staat daarbij. Krijg je die wel geopend?

Wanneer het niet lukt, let us know!
Dank voor je snelle reactie, dit formulier kan ik wel openen.

Reageer