Beantwoord

Wijzigen telefoonnummer in een bestaand T-Mobile nummer

• 21 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste,

Ik ben al een tijdje klant bij T-Mobile. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de services, het netwerk en de zaken daaromheen. Hetzelfde geldt voor mijn partner. Het abonnement van mijn partner loopt op korte termijn af (over een maand ongeveer), mijn abonnement in tegendeel pas over een jaar.
Naast mijn abonnement heb ik zelf een zakelijk nummer (van me werk) welk sinds een maand of twee privé gebruikt mag worden. Dit heeft ervoor gezorgd dat mijn abonnement bij T-mobile overbodig is.

Is het mogelijk om het abonnement van me vrouw te eindigen (niet meer te verlengen) zodoende dat ik haar nummer kan gebruiken voor mijn abonnement? Mijn huidig nummer komt dan te vervallen. De rest blijft verder ongewijzigd.

Gaarne op korte termijn een reactie
Gr. Ziani H
icon

Beste antwoord door Amy 24 oktober 2016, 11:58

Hey Ziani H,

Super om te horen dat je tevreden bent! We zijn natuurlijk ook blij met jou! 😉

Als ik het goed begrijp moet het nummer van je vrouw (van het contract dat bijna afloopt) op jouw huidige abonnement komen? Je kunt in dat geval nummerbehoud aanvragen. We zeggen dan automatisch het contract ook op en sturen je een SMS wanneer je nummer over gezet is. Zoals je zelf al aangaf vervalt jouw huidige nummer. Meer informatie hierover en het formulier om nummerbehoud aan te vragen kun je vinden op deze pagina.

Hopelijk heb je zo de informatie waar je naar opzoek was! Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ziani H,

Super om te horen dat je tevreden bent! We zijn natuurlijk ook blij met jou! 😉

Als ik het goed begrijp moet het nummer van je vrouw (van het contract dat bijna afloopt) op jouw huidige abonnement komen? Je kunt in dat geval nummerbehoud aanvragen. We zeggen dan automatisch het contract ook op en sturen je een SMS wanneer je nummer over gezet is. Zoals je zelf al aangaf vervalt jouw huidige nummer. Meer informatie hierover en het formulier om nummerbehoud aan te vragen kun je vinden op deze pagina.

Hopelijk heb je zo de informatie waar je naar opzoek was! Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer