Beantwoord

wijziging abonnement

Zojuist heb ik online mijn abonnement gewijzigd door toevoeging van de voordeelbundel onbeperkt internet.
Net daarvoor had ik 100 MB extra data toegevoegd omdat ik alles verbruikt had en mijn nieuwe bundel pas op 7 augustus zou ingaan. Ik ging ervan uit dat de wijziging op mijn abonnement pas op 7 augustus zou ingaan. Nu zag ik dat er meteen weer 400 mb beschikbaar was. Ik ga ervan uit dat aankoop van de extra data van 100 MB nu ongedaan gemaakt wordt en deze kosten niet in rekening worden gebracht. Graag uitsluitsel hierover. Bij voorbaat mijn dank.
icon

Beste antwoord door Chantal01 4 augustus 2014, 15:56

Hoi Jeryrara8, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Zodra je een bundel of andere optie aanzet, gaat deze dezelfde dag altijd in. Zet je (bijvoorbeeld) een bundel op 3 augustus aan en je bundel gaat op de 8e in, dan ontvang je van 3 tot en met 7 augustus een gedeelte van die bundel en de 8e gaat dan de volledige bundel in.

Ik heb de kosten voor de laatste MB aanvuller voor je gecorrigeerd. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hoi Jeryrara8, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Zodra je een bundel of andere optie aanzet, gaat deze dezelfde dag altijd in. Zet je (bijvoorbeeld) een bundel op 3 augustus aan en je bundel gaat op de 8e in, dan ontvang je van 3 tot en met 7 augustus een gedeelte van die bundel en de 8e gaat dan de volledige bundel in.

Ik heb de kosten voor de laatste MB aanvuller voor je gecorrigeerd. 🙂
Super, bedankt. Helemaal duidelijk.

Reageer