Beantwoord

www.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid

• 11 februari 2017
  • 20 reacties
  • 3963 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op t-mobile.
Volgende melding;
De pagina op www.t-mobile.nl werkt niet

www.t-mobile.nl heeft je te vaak omgeleid.
Probeer je cookies te wissen.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik heb alle cookies verwijderd en kan nog steeds niet inloggen.
icon

Beste antwoord door Sam- 20 april 2017, 11:19

Hey Peter,

Ervaar je hier nog problemen mee? Ook na het verwijderen van de cookies in je browser? Volgens onze collega's zou dit inmiddels opgelost moeten zijn. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Guido Vernes.

Krijg je deze melding toevallig bij Chrome op je toestel? Die blijkt er problemen te hebben om in te loggen via mobiele netwerk (data) gebruik. Gebruik maken van wifi werkt wel weer goed met chrome.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Krijg ik sinds een aantal dagen ook via chrome. met Edge werkt het wel.
Ik zit op wifi van 4g voor thuis.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Guido,

Dat is inderdaad niet handig! Had je al naar de tip van Skyrider gekeken en van Vincent (bedankt voor het meedenken heren!) ? Heb je dit alleen bij de T-Mobile website of bij meer websites? Maak je gebruik van wifi of ons 4G-netwerk? Een wat voor de hand liggende vraag, maar ik stel 'm toch even: heb je je toestel al opnieuw opgestart?

Ik hoor het graag van je!
Het is weer even gelukt!? Ben weer even ingelogd. Inloggen gaat problematisch en lukt niet altijd. Zowel op het forum en My T-Mobile account.

Bedankt voor de reacties. :)

Ik ben, net als Vincent, een 4g voor thuis gebruiker. Ik krijg deze melding op mijn pc. Met veel gekl**t krijg ik het soms voor elkaar om in te loggen. Ik heb mijn cookies al meerdere keren verwijderd. Andere sites waar ik inlog hebben dit probleem niet.
Oh en ik gebruik chrome 🙂
Reputatie 1
Op mijn W8 laptop heb ik het probleem ook steeds maar alleen met Firefox. Inloggen met Chrome lukt wel. Ik log daarom maar sporadisch in en kijk alleen even bij de nieuwe items. Wil ik reageren, zoals nu, dan log ik in. Nu log ik in met mijn Android tablet zonder problemen.
Badge +2
@all is dit alleen bij gebruik van 4gvt of ook als je een smartphone gebruikt?

We gaan dit even testen en ik kom hier nog op terug. Ik zou wel graag willen weten of dit alleen gebeurt met 4gvt en of dit wel lukt als het simkaart in een smartphone gebruikt wordt?
Badge +2
@all

Dat is inderdaad raar. Het is mij echter nog niet duidelijk of dit alleen in combinatie is met 4g voor thuis of ook als je verbonden bent met een ander netwerk.
En ervaren jullie het probleem ook als je chrome gebruikt op de mobiel of niet?
ik ben net vandaag aangesloten op 4G voor Thuis en heb inderdaad ditzelfde probleem: met chrome inloggen gaat niet ERR_TOO_MANY_REDIRECTS en met Safari inloggen gaat prima.
Reputatie 1
Ik ontving zojuist mijn nieuwe rekening en moest toch inloggen. Inloggen bij T-Mobile geen probleem, mijn rekening geprint en helemaal onderin het scherm gedrukt op Forum. Was verbonden met 4G en weer de melding zoals hierboven met Chrome. Later via WiFi ingelogd en dat lukte toen wel met Chrome. De knop "aanmelden" op het forum werkt echter niet op Chrome en via WiFi. Wel kan ik deze reactie typen. Als ik nu op "Plaats" druk om mijn reactie te plaatsen, en dat zou wel lukken, dan ben ik blijkbaar ingelogd maar is dan niet zichtbaar omdat de knop "Aanmelden" er nog staat. Vreemd dus.

Nee, plaatsen lukt niet. Ik was dus ook niet ingelogd op het forum. Bij Chrome mijn geschiedenis geleegd, deze reactie aangevuld na "Vreemd dus", uitgelogd en opnieuw proberen in te loggen. Ben benieuwd.

Nee, plaatsen lukt nu ook niet. Over naar Firefox dan maar. Deze reactie even knippen in Chrome en plakken in Firefox voor het hele verhaal.
Nu over op Firefox, wordt direct automatisch ingelogd en kan deze reactie nu dus afmaken en plaatsen.
Reputatie 1
Vervolg op mijn vorige reactie:
Niet uitgelogd maar wel Chrome en Firefox afgesloten. Daarna via Chrome naar het forum. Ik kreeg de keus wat voor klant ik was, 06 of Thuis, en kwam toen zonder problemen via de keus 06 bij het inlogscherm. Inlognaam en wachtwoord en voila, ingelogd. Heeft blijkbaar iets met 4G versus WiFi te maken en het legen van de historie in Chrome. Hierna ga ik uitloggen en opnieuw proberen in te loggen via 4G. Wordt vervolgd.
Reputatie 1
Vervolg op mijn vorige reactie:
Firefox en Chrome beeindigd na mijn vorige reactie. WiFi uitgezet, even gewacht en over op 4G. Chrome opgestart en naar het forum. Wordt direct, zonder in te loggen geaccepteerd zonder foutmelding. Zonder inloggen klopt want ik had mezelf niet uitgelogd bij Chrome na mijn vorige sessie.
Nu werkt inloggen via Chrome dus ook weer op 4G. Hoelang? We zullen het zien!

Verdraaid, ik ben ineens een King Poster! Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho.;)
Reputatie 5
Badge +17
Hoi RP-Mobiel,

Bedankt voor duidelijke en volledige reacties. We zijn ervan op de hoogte dat er problemen zijn met toegang tot My T-Mobile (forum). De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is, is ook druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Als er meer informatie beschikbaar is of een oplossing dan delen we het natuurlijk meteen met je!

Gefeliciteerd King Poster. 😉 Je bent lekker op dreef hier! Bijna weekend, genoeg tijd voor een paar drankjes dus haha.
Badge +2
@all

Bedankt voor alle informatie, Ik heb dit uitgezet! Wordt vervolgd.....
Badge +2
@all

Ik kan jullie een update geven omtrent het probleem. Het lijkt zich vooral voor te doen met de chrome browser in combinatie met android. Het probleem is momenteel nog steeds in onderzoek. We doen ons best om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Ik wil jullie bedanken voor jullie informatie en jullie feedback. Top!!!
Reputatie 3
Badge +2
Hi, zelfde probleem hier. Chrome op IMac.
groet
Peter
Reputatie 3
Badge +2
Is hier al een oplossing voor ?
Reputatie 5
Badge +17
Hey Peter,

Ervaar je hier nog problemen mee? Ook na het verwijderen van de cookies in je browser? Volgens onze collega's zou dit inmiddels opgelost moeten zijn. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 3
Badge +2
Het werkt weer, bedankt
Dank voor alle reacties. Inloggen lukt weer.

Reageer