Beantwoord

Zakelijke telefoon doorschakelen

• 5 juli 2017
  • 6 reacties
  • 6028 Bekeken

Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn zakelijke telefoon doorschakelen naar een collega. Ik heb het geprobeerd met **21*06...#, maar dat werkt niet; er komt eerst een tijd Even Geduld... en na een tijdje een foutmelding in het scherm "fout bij uitvoeren verzoek - Onbekende fout"
Ik heb een Stel Samen Zakelijk EU - abonnement.
Hopelijk kan iemand mij helpen!
icon

Beste antwoord door Thalina 7 juli 2017, 12:09

Hoi Mirjam,

Inmiddels is bekend waardoor dit komt. Het probleem blijkt bij meer klanten te spelen, ook bij iPhone gebruikers van andere providers. Klanten kunnen problemen ervaren met het activeren of deactiveren van het doorschakelen op de iPhone. Dit probleem is vorige maand veroorzaakt door een zogenaamde carrier-update. Het is aangekaart bij Apple en wij zijn samen hard bezig achter de schermen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het probleem kan voorkomen bij:
- iPhone SE met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)
- iPhone 6 & 6S met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)
- iPhone 7 & 7 Plus met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)

Mocht je de doorschakeling willen activeren of deactiveren, dan kan je het beste jouw simkaart in een ander toestel plaatsen. Zodra er meer bekend is zullen wij direct een update plaatsen in dit algemene topic. Omdat er nu een algemeen topic over dit onderwerp loopt, sluit ik dit topic. Eventuele vragen kun je uiteraard in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mirjam,

Natuurlijk wel handig als dat werkt inderdaad! Je kunt inkomende telefoongesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer, maar de manier waarop hangt af van het abonnement dat je hebt. Kun je eens de instructies die op deze pagina staan doornemen? Je kunt kijken bij het kopje 'Alle andere abonnementen'. Zo te lezen moet je een iets andere code gebruiken.

Is het hiermee wel gelukt? Ik hoor het graag van je!
hoi Thalina, dank voor je reactie. Die dingen die op die pagina staan hebben we allemaal al geprobeerd. Ik heb ook met een collega aan de telefoon gezeten en alles doorgelopen en geprobeerd. Zelfs helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar doorschakelen lukt nog steeds niet. Tot april heb ik er nooit problemen mee gehad, daarna ineens wel. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Heb je nog een tip?
Reputatie 3
Gebruik je toevallig een iPhone? Er zijn de laatste tijd veel vaker problemen met deze toestellen om dergelijke functies te activeren. Mijn ervaring is: blijven proberen, en soms pakt hij hem wel opeens. Anders eventueel de simkaart even in een ander type toestel doen, dan werkt het vaak wel goed.
hoi Alexander, dank voor je antwoord. Maar dat klinkt als symptoombestrijding en niet als een oplossing! Ik heb een (dure) Iphone bij mijn t mobile abb, dan mag ik toch verwachten dat dit soort dingen werken? Moet ik dan ergens een oud toestel van een ander merk opduiken, in de hoop dat dat dan werkt, maar dan mis ik de rest van het werkplezier van de I phone...Heb je nog een ander goed idee?
sorry, ik reageer alsof jij namens T mobile antwoord, maar ik zie nu dat dit niet zo is. Excuses voor de toon van mijn reactie, ik ben blij dat je meedenkt, echt, erg gewaardeerd!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mirjam,

Inmiddels is bekend waardoor dit komt. Het probleem blijkt bij meer klanten te spelen, ook bij iPhone gebruikers van andere providers. Klanten kunnen problemen ervaren met het activeren of deactiveren van het doorschakelen op de iPhone. Dit probleem is vorige maand veroorzaakt door een zogenaamde carrier-update. Het is aangekaart bij Apple en wij zijn samen hard bezig achter de schermen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het probleem kan voorkomen bij:
- iPhone SE met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)
- iPhone 6 & 6S met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)
- iPhone 7 & 7 Plus met aanbieder software 28.3 of hoger (zie instellingen-algemeen-info)

Mocht je de doorschakeling willen activeren of deactiveren, dan kan je het beste jouw simkaart in een ander toestel plaatsen. Zodra er meer bekend is zullen wij direct een update plaatsen in dit algemene topic. Omdat er nu een algemeen topic over dit onderwerp loopt, sluit ik dit topic. Eventuele vragen kun je uiteraard in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!