Beantwoord

zien wie mij als contact heeft op whatsapp

• 4 mei 2020
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1

Beste forummers,

Weet er iemand van jullie hoe je er achter kan komen wie mij in zijn/haar contactenlijst heeft staan op whatsapp?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

icon

Beste antwoord door Folkert 4 mei 2020, 07:55

Beste @TanteTruus77 

Daar kom je helaas nooit achter maar je kunt Whatsapp zo instellen dat personen die niet in jouw contact lijst staan jouw status en profiel foto niet kunnen zien.

Klik bij Whatsapp op de drie stipjes rechtsboven, ga naar Instellingen, Account, Privacy.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @TanteTruus77 

Daar kom je helaas nooit achter maar je kunt Whatsapp zo instellen dat personen die niet in jouw contact lijst staan jouw status en profiel foto niet kunnen zien.

Klik bij Whatsapp op de drie stipjes rechtsboven, ga naar Instellingen, Account, Privacy.

Groet, Folkert

Reputatie 1

Bedankt Folkert,

Nou heb ik ergens gelezen, dat je door middel van een massabericht ook achter kan komen? (Verzendlijst te gebruiken)?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TanteTruus77 

Je hebt dit maar ik heb het niet getest.

https://messagingapplab.com/how-to-know-who-has-my-number-in-their-contact-list/

Wat ik wel weet is dat als ik en nog iemand dezelfde persoon hebben op Whatsapp bijvoorbeeld en ik kan de profielfoto en/of laatst online om... wel zien en de andere niet dan staat de ander niet in diegene zijn contactlijst.

Reputatie 1

Hallo @TanteTruus77 

Je hebt dit maar ik heb het niet getest.

https://messagingapplab.com/how-to-know-who-has-my-number-in-their-contact-list/

Wat ik wel weet is dat als ik en nog iemand dezelfde persoon hebben op Whatsapp bijvoorbeeld en ik kan de profielfoto en/of laatst online om... wel zien en de andere niet dan staat de ander niet in diegene zijn contactlijst.

Bedankt Waqqas, ik ben iig niet geblokt, omdat mn berichten wel worden gelezen, en volgensmij heeft diegene laatst online sowieso niet aan staan.

Het viel me in 1x op dat profielfoto was 2 dagen nadat ik er wat van heb gezegd (hoeft natuurlijk niks te betekenen)

Reageer