Beantwoord

Zoontje van 6 heeft aankopen gedaan op Google play

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 641 Bekeken

Mijn zoontje van zes (zie ik net in me mail ) heeft aankopen gedaan in een spel op Google play en dat is een flink bedrag geworden voor een alleenstaande moeder met een minimum inkomen maar liefst 249 euro is het totaal wel 35 abbonement kosten erbij....
Maar dan nog kan ik dit terug vorderen ik hoop van wel anders een zwaar probleem en me zoontje ....die mag niet meer op me telefoon.
icon

Beste antwoord door Folkert 1 april 2019, 07:20

Beste Natasja,

Begrijp heel goed dat je flink geschrokken bent van dit bedrag. Terugvorderen zal zeer waarschijnlijk niet mogelijk zijn want je hebt de aankopen in principe zelf gedaan maar je kunt dit wel eenvoudig voorkomen. Log in op Mijn T-Mobile of op de T-Mobile app, ga naar Instellingen en vervolgens Blokkades. Daar kun je aankopen via factuur uitzetten. Doe dat voor alle categorieën, zo voorkom je tevens ellende met commerciële sms diensten.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Natasja,

Begrijp heel goed dat je flink geschrokken bent van dit bedrag. Terugvorderen zal zeer waarschijnlijk niet mogelijk zijn want je hebt de aankopen in principe zelf gedaan maar je kunt dit wel eenvoudig voorkomen. Log in op Mijn T-Mobile of op de T-Mobile app, ga naar Instellingen en vervolgens Blokkades. Daar kun je aankopen via factuur uitzetten. Doe dat voor alle categorieën, zo voorkom je tevens ellende met commerciële sms diensten.

Groet, Folkert

Reageer