Beantwoord

06 nummer niet te bereiken

• 24 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1324 Bekeken

Geachte T-mobile lezer,

Mijn vriendin had eerst een iPhone toen een LG en nu weer een iPhone, echter heeft ze 1 probleem als volgt.
Ze is ook klant bij t-mobile.

Ze kan alle nummers bellen behalve dat van haar nummer moeder, ik heb zelf al gegoogled en heb doormiddel van #31# wel met haar kunnen bellen. Ze zegt echter niet dat ze mijn vriendin heeft geblokkeerd. Maar die #31# is wel wat ik lees over blokkeringen.
haar moeder heeft een Huawei.

enig idee wat dit probleem kan zijn?

Mvg David.
icon

Beste antwoord door David 25 maart 2019, 10:49

Hi naamgenoot! 😁

Top dat je dit voor jouw vriendin wilt regelen! Uit jouw bericht lijkt het voor mij alsof er aan de kant van haar moeder toch iets geblokkeerd is, aangezien ze naar iedereen kan bellen en (wat ik zo lees) iedereen naar haar, behalve zij naar haar moeder. Als het dan ook nog via een anonieme oproep wel lukt, dan lijkt het toch ergens bij de instellingen van haar moeder verkeerd te gaan.

Laat haar even via deze stappen controleren of er niets geblokkeerd staat. Anders wellicht even een keer op de koffie om mee te kijken en te helpen?

Ik hoor graag of het is gelukt, David!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi naamgenoot! 😁

Top dat je dit voor jouw vriendin wilt regelen! Uit jouw bericht lijkt het voor mij alsof er aan de kant van haar moeder toch iets geblokkeerd is, aangezien ze naar iedereen kan bellen en (wat ik zo lees) iedereen naar haar, behalve zij naar haar moeder. Als het dan ook nog via een anonieme oproep wel lukt, dan lijkt het toch ergens bij de instellingen van haar moeder verkeerd te gaan.

Laat haar even via deze stappen controleren of er niets geblokkeerd staat. Anders wellicht even een keer op de koffie om mee te kijken en te helpen?

Ik hoor graag of het is gelukt, David!

Reageer