Beantwoord

250 mb ontvangen, maar geen internet.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
goedemiddag,

Gisteren heb ik 250 mb gekregen heel leuk maar ik ben maar een leek dus weinig ervaring hiermee:8
Ik heb mijn data aangezet maar ik kom niet op het internet en kan geen appjes sturen....???? wat doe ik verkeerd
icon

Beste antwoord door Kaassausje 4 december 2015, 12:32

Hoi roofkat.

Sommige structuren kunnen inderdaad zorgen voor weinig of geen ontvangst van een mobiel signaal. Als dat aangegeven wordt, zullen we het voor waar moeten aannemen. Daar is weinig aan te doen.

Mocht je gewoon nergens op internet kunnen omdat het nog moet worden ingesteld, dan kun je jouw toestel opzoeken in de toestelhulp. Als 'ie er niet tussen staat, kun je een soortgelijk toestel kiezen, het menu wijkt misschien iets af, maar de instellingen zijn hetzelfde. Je kunt dan het stappenplan van 'handmatig internet instellen' volgen.

Succes. 😉

Bekijk origineel

4 reacties

roofkat schreef:

goedemiddag,

Gisteren heb ik 250 mb gekregen heel leuk maar ik ben maar een leek dus weinig ervaring hiermee:8
Ik heb mijn data aangezet maar ik kom niet op het internet en kan geen appjes sturen....???? wat doe ik verkeerd

ik heb nog prepaid.
Hoi roofkat, welkom op het forum.

Van welke telefoon maak je gebruik? Heb je je mobiele internet wel ingesteld? Anders kun je er inderdaad geen gebruik van maken.
Hallo Kaassausje,

Ik heb data aangezet en ik heb nog een LG? wie weet krijg ik morgen van de Sint een LG Leon???
Het is een beetje tot mijn oren gekomen hahahaha. Ik ga het eerst proberen met mijn nieuwe LG en dan hoop ik dat het gaat lukken 🙂 kreeg ook op mijn werk te horen dat het moeilijk is om op internet te komen vanwege allerlei opstakels hier dussssss...............????
In ieder geval alvast bedankt voor je reactie en mocht het niet lukken dan weet ik je hier te vinden!!!
fijn weekend en pakjesavond!:D
Hoi roofkat.

Sommige structuren kunnen inderdaad zorgen voor weinig of geen ontvangst van een mobiel signaal. Als dat aangegeven wordt, zullen we het voor waar moeten aannemen. Daar is weinig aan te doen.

Mocht je gewoon nergens op internet kunnen omdat het nog moet worden ingesteld, dan kun je jouw toestel opzoeken in de toestelhulp. Als 'ie er niet tussen staat, kun je een soortgelijk toestel kiezen, het menu wijkt misschien iets af, maar de instellingen zijn hetzelfde. Je kunt dan het stappenplan van 'handmatig internet instellen' volgen.

Succes. 😉

Reageer