Beantwoord

3 telefoons vanmiddag ineens zeer snel leeg

• 10 januari 2017
  • 7 reacties
  • 138 Bekeken

Mijn vrouw, mijn dochter en ik hebben allemaal een T-Mobile abonnement. Tijdens werk en schooluren liepen alle 3 onze telefoons binnen een halve dag (vrijwel) helemaal leeg.

De accu van mijn Huawei Mate 7 gaat normaal gesproken bijna 2 dagen mee voordat ik weer moet opladen, vandaag haalde hij het einde van de middag niet eens.

Er zijn geen nieuwe Apps op onze telefoons gezet. Kan dit te maken hebben met het netwerk? Enkele jaren geleden liepen veel telefoons van T-Mobile klanten ook ineens leeg door Cell Broadcasting van de NL-Alert app.

Kan dit een (tijdelijk) regionaal probleem zijn? Het gaat in ons geval om regio Roosendaal / Bergen op Zoom.
icon

Beste antwoord door David 11 januari 2017, 12:08

Hey Rene,

Dat is griezelig toevallig inderdaad! :S

Jullie zijn wel de eerste en enige klanten die ik tot nu toe hierover heb gehoord en er is ook niets bekend over een storing of anderszins wat kan duiden op iets op het netwerk. Zou het zo kunnen zijn dat jullie minder goed bereikbaar waren en dat de toestellen steeds verbinding zochten? Het zou te toevallig zijn als dit de oorzaak van alledrie de telefoons zou zijn, maar je weet het nooit...

Hebben jullie er vandaag toevallig weer problemen mee? Zou je misschien de postcodes kunnen delen van de locaties waar jullie je bevinden? Dit mag zonder de letters achter de cijfers, dan kunnen we uit de voeten. We kunnen dan in ieder geval kijken of er een gemene deler is tussen de drie plekken.

We horen graag hoe het er op dit moment voor staat en wat jullie ervaren! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rene,

Dat is griezelig toevallig inderdaad! :S

Jullie zijn wel de eerste en enige klanten die ik tot nu toe hierover heb gehoord en er is ook niets bekend over een storing of anderszins wat kan duiden op iets op het netwerk. Zou het zo kunnen zijn dat jullie minder goed bereikbaar waren en dat de toestellen steeds verbinding zochten? Het zou te toevallig zijn als dit de oorzaak van alledrie de telefoons zou zijn, maar je weet het nooit...

Hebben jullie er vandaag toevallig weer problemen mee? Zou je misschien de postcodes kunnen delen van de locaties waar jullie je bevinden? Dit mag zonder de letters achter de cijfers, dan kunnen we uit de voeten. We kunnen dan in ieder geval kijken of er een gemene deler is tussen de drie plekken.

We horen graag hoe het er op dit moment voor staat en wat jullie ervaren! 🙂
Bedankt voor je reactie David. Gaat vandaag gelukkig normaal met de telefoons. Postcodes zijn 4708, 4701 en 4622.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Maak je gebruik van Facebook/Messenger? Volgens Tweakers is er gisteren een server-side (dus bij Facebook zelf, en geen app-update) update geweest en waarschijnlijk ging daar iets mis mee. Je kunt proberen om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren en/of je toestel te herstarten.

Groet,
Wij gebruiken inderdaad Facebook en Messenger. Dank je wel voor je reactie Pilovali, we gaan je tips opvolgen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rene,

Top dat onze Klantexpert Pilovali je van een nieuwtje heeft voorzien! 🙂 Houd ons op de hoogte als er nog wat vreemds gebeurt.
Het gaat nu gelukkig alweer 2 dagen goed met alle 3 de telefoons. Bedankt voor de feedback van iedereen. Eind goed, al goed zullen we maar zeggen:-)
Reputatie 6
Badge +17
Goed dat het opgelost is 🙂 Fijne dag verder!

Reageer