Beantwoord

3G op Microsoft mobiel

• 26 mei 2016
  • 3 reacties
  • 550 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een abonnement met 3G voor mijn Microsoft mobiel. Nu is het echter zo dat ik het niet kan ontvangen. Ik vraag me dan ook af of ik nog iets moet aanzetten op mijn mobiel. Zo ja wat dan? Ik heb bij instellingen gekeken, maar ik zou niet weten wat ik aan moet zetten om het wel te kunnen ontvangen. Hier hebben ze in de winkel ook niks over gezegd. Mocht ik een andere handeling moeten doen, let me know. Want zou niet weten wat het is.
Hoop dat ik geholpen kan worden.
icon

Beste antwoord door Monira 26 mei 2016, 10:20

Hoi JettySt,

Heb je bij netwerk instellingen gekeken of t mobile aangemeld is als de 3g provider? Ik zou dat ff proberen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi JettySt,

Heb je bij netwerk instellingen gekeken of t mobile aangemeld is als de 3g provider? Ik zou dat ff proberen 🙂
Hallo Monira,

Dit heb ik gedaan en toegevoegd. Echter heeft dit niet veel geholpen. Misschien nog andere ideeën?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jetty St,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je geen verbinding kan maken met het 3G netwerk! Goed dat je dit bij ons aangeeft, want dit moet natuurlijk zo snel mogelijk opgelost worden. Ik ben daarom direct het systeem in gedoken.

Na alle systemen te hebben gecontroleerd zie ik dat er een blokkade actief was voor het gebruiken van het 3G netwerk. Deze heb ik direct opgeheven. Zou je over 15 minuten je toestel opnieuw willen starten?

Mocht je na het herstarten van je telefoon nog steeds geen verbinding kunnen maken, dan wil ik je vragen om met behulp van onze toestelhulp pagina je internet handmatig opnieuw in te stellen.

Reageer