Beantwoord

4G+ ondersteuning op Sony toestellen

• 16 januari 2016
  • 5 reacties
  • 8499 Bekeken

Reputatie 5
Badge +11
Welke toestellen van Sony ondersteunen 4G+?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 16 januari 2016, 11:25

Op dit moment ondersteunen de volgende Sony toestellen 4G+ van T-Mobile:

• Sony Xperia Z5 compact (E5820)
  • Sony Xperia Z5 Premium (E6653)
  • Sony Xperia Z5 (E6653)
  • Sony Xperia Z4 Tablet LTE (SGP771)
  • Sony Xperia Z3+ (E6533)
  • Sony Xperia X (F5121)
  • Sony Xperia X Performance (F8131)
  • Sony Xperia X Compact (F5321)
  • Sony Xperia XZ (F8331)

Zodra er meer toestellen van dit merk beschikbaar komen die 4G+ ondersteunen, worden deze toegevoegd aan dit lijstje.

N.B. Rechts bovenin het scherm van je toestel zie je altijd een netwerktype (3G, 4G). Sommige Sony toestellen geven geen verschillende symbolen aan voor 4G en 4G+, hoewel je er op bovengenoemde toestellen wel gebruik van kunt maken (test het gerust d.m.v. een Speedtest!). T-Mobile is bezig met fabrikanten om een apart 4G+ symbool te laten zien op alle toestellen die het ondersteunen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Op dit moment ondersteunen de volgende Sony toestellen 4G+ van T-Mobile:

• Sony Xperia Z5 compact (E5820)
  • Sony Xperia Z5 Premium (E6653)
  • Sony Xperia Z5 (E6653)
  • Sony Xperia Z4 Tablet LTE (SGP771)
  • Sony Xperia Z3+ (E6533)
  • Sony Xperia X (F5121)
  • Sony Xperia X Performance (F8131)
  • Sony Xperia X Compact (F5321)
  • Sony Xperia XZ (F8331)

Zodra er meer toestellen van dit merk beschikbaar komen die 4G+ ondersteunen, worden deze toegevoegd aan dit lijstje.

N.B. Rechts bovenin het scherm van je toestel zie je altijd een netwerktype (3G, 4G). Sommige Sony toestellen geven geen verschillende symbolen aan voor 4G en 4G+, hoewel je er op bovengenoemde toestellen wel gebruik van kunt maken (test het gerust d.m.v. een Speedtest!). T-Mobile is bezig met fabrikanten om een apart 4G+ symbool te laten zien op alle toestellen die het ondersteunen.
ik heb zelf de Z2 met t-mobile en die ondersteund wel 4g. Of hij ook 4G+ support weet ik niet, maar mijn internet werkt prima.
Ik heb een z5 premium en die pakt dus niet de 4G+

Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Sven,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug! Had je jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? :)

Gaaf dat je ook gebruik wilt maken van 4G+, ik begrijp heel goed waarom! Hoe heb je dit getest? Bij sommige toestellen wordt er geen 4G+ symbool getoond bovenin. Heb je al een speedtest gedaan op verschillende locaties? Welke snelheden haal je?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Reputatie 6
Inmiddels zijn er wat modellen bijgekomen die 4G+ van T-Mobile ondersteunen. Ze zijn bijgevoegd in de lijst.

Reageer