Beantwoord

Aan en uit knop Xperia Z

Als ik mijn telefoon aan doe dan doet het gewoon helemaal goed, maar dan kan ik niet mijn beeldscherm op sluimer zetten en als ik hem op sluimer laat vallen dan krijg ik scherm niet meer aan. Als de scherm nog aan staat en als ik de knop in houd dan herstart het mijn telefoon zonder te kunnen kiezen of ik wil uitschakelen en als beeldscherm uit staat en ik houd het knopje in dan start mijn telefoon ook opnieuw op wat kan het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Chris076 30 september 2014, 10:55

Hallo GiggityGiddy,

Welkom bij ons op het Forum!

Dit lijkt me vervelend! Dat de power-knop niet goed werkt. Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden wanneer je nog garantie hebt. Als er geen sprake is van val-/stoot- of waterschade zal dit voor je worden gerepareerd. Je kunt de reparatie eenvoudig aanmelden via jouw My T-Mobile pagina. Je kunt daarvoor deze link gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo GiggityGiddy,

Welkom bij ons op het Forum!

Dit lijkt me vervelend! Dat de power-knop niet goed werkt. Je kunt het toestel ter reparatie aanbieden wanneer je nog garantie hebt. Als er geen sprake is van val-/stoot- of waterschade zal dit voor je worden gerepareerd. Je kunt de reparatie eenvoudig aanmelden via jouw My T-Mobile pagina. Je kunt daarvoor deze link gebruiken.

Reageer