Beantwoord

accu desire s....korte levensduur.

• 17 december 2013
  • 6 reacties
  • 630 Bekeken

Heb n desire s, accu loopt snel leeg. na 8 uurtjes standby al op. Trucje met cell broadcast al gedaan.... nada.
Simkaart omzeep of oud? Zou je mij n nieuwe kunnen toezenden net zoals aan andere pechvogel?

Groet..
icon

Beste antwoord door WillemE 20 december 2013, 14:32

@ nico8501

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart, die voor problemen kan zorgen in een smartphone. Ik heb daarom kosteloos een vervangende simkaart gestuurd. Laat nog maar even weten of dit het probleem oplost! 😉
Bekijk origineel

6 reacties

@ nico8501

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart, die voor problemen kan zorgen in een smartphone. Ik heb daarom kosteloos een vervangende simkaart gestuurd. Laat nog maar even weten of dit het probleem oplost! 😉
Reputatie 3
Bij dit type toestel komt vaker een bolle accu voor en deze horen vlak te zijn. De Galaxy S4 heeft hier ook erg veel last van trouwens. Je kunt testen of je een bolle accu hebt door een zogenaamde "spintest" uit te voeren, zie youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=Ow_ybGuI0mc

Bolle accu's verkorten ook je gebruikstijd.
@ peter045

Bedankt voor je aanvulling! 😉
Reputatie 3
Je kunt ook je accu zelf testen:

Bij bellen deze code invullen *#*#3424#*#*
Je komt dan in een HTC testmenu
Kies battery test
Volg instructies (accu moet opgeladen zijn en toestel moet in vliegtuigmodus)
Telefoon uurtje laten liggen, tje de test duurt nu 1-maal een uur.
Als je accu dan onder de 70% is (even uit het hoofd, heb zelf geen HTC) dan heb je een defecte accu
@ peter045

Dat is helemaal een super tip! Bedankt, dit is zeker erg waardevol. Jouw tip is inmiddels al door de hele organisatie gegaan! 😉
Reputatie 3
@ peter045

Dat is helemaal een super tip! Bedankt, dit is zeker erg waardevol. Jouw tip is inmiddels al door de hele organisatie gegaan! ;)

Bij accuproblemen gewoon even deze test doen voor dat je wat anders probeert. Na deze test weet je of het aan de accu ligt of je het probleem elders moet zoeken.

Reageer