Vraag

accu loopt snel leeg

• 20 januari 2013
  • 8 reacties
  • 1275 Bekeken

hallo ik heb sinds kort een lg smarthphone nu is het al twee keer gebeurtd dat hij in één leeg was

gisteravond hadden we hem opgeladen ... mijn man er even een spelletje op gespeelt en toen zat hij nog goed vol vannochtend om 9 uur werd ik wakker en hij was uit helemaal leeg
hij lag bij me op de slaapkamer daar is het wel heel koud weet niet of dat effect heeft of kan er op een telefoon iets zitten wat een telefoon leegtrekt ????
laatste wat erop is gezet was mysim door mijn dochter verder wordt hij dagelijks met name gebruikt voor gewone dingen zoals mijn emails nalezen en mijn fb chatberichten na te lezen

8 reacties

Reputatie 7
Hallo ericawilma

Het kan inderdaad voorkomen dat een batterij in een avond en nacht leegloopt. Vooral als er een spelletje op is gespeeld. Ook kou kan een batterij inderdaad sneller laten leeglopen. Wij hebben een aantal tips op onze website staan die je kunnen helpen om batterij te besparen.
dank je wel voor je tip ik heb de juice devender er nu opgezet .. we hebben ook de mysims eraf gehaald en op één of andere manier werdt hij daarna niet meer leeggetrokkene .. of is dit toeval??
ik hoop dat die juice net zo goed is als er gezegd wordt dan komt het vast goed 🙂
Reputatie 5
@ericawilma

Fijn te horen dat het nu beter gaat. Het zou kunnen dat Mysims op de achtergrond blijft doordraaien als je niet actief met het programma bezig bent. In dat geval kan dat inderdaad invloed hebben op de batterijduur. Mocht je de app in de toekomst weer installeren dan kun je kijken of je dat in de instellingen van de app kunt aanpassen.
hallo
ik heb een blackberry ,
en mijn batterij valt uit als hij nog 2 streepjes heeft !
wat te doen om dit op te lossen 

en ik moet een nieuwe telefoon wat zouden jullie doen ? iphone 4 (4s) of blackberry bold 9900 ?
wij hebben uiteindelijk een andere telefoon gekregen hij viel helemaal uit zonder reden totdat hij helemaal dood was gelukkig zaten we nog in de eerste twee maanden alleen balen dat je dan 4 dagen moet wachten op de koerier terwijl tmobile hier in de stad zit
Reputatie 5
@FollowYourHeart

Welkom op het forum! :)

De oorzaak van je probleem kan in de software, je batterij of je toestel zitten. Je raad je aan om eerst te proberen of een software reset je probleem oplost. Als je wilt weten hoe dat moet kun je op onze toestelhulp website jouw toestel selecteren en de handleiding 'Instellingen resetten > Fabrieksinstellingen terugzetten' openen. Als een reset niet helpt kun je het toestel, als je het door T-Mobile geleverd is, via My T-Mobile ter reparatie aanbieden.

Een goede site waarop je de specificaties van bijna alle telefoons kunt vinden en vergelijken is gsmarena.com. Hopelijk kun je op deze website voldoende informatie vinden om je keuze te kunnen maken. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. Dan help ik je graag verder! 🙂
Reputatie 5
@ericawilma

Vervelend dat het uiteindelijk toch mis is gegaan met je telefoon. Hopelijk kun je na ontvangst van je nieuwe toestel weer met veel plezier gebruik maken van je telefoon, zonder je zorgen te hoeven maken om de batterijduur. 🙂
ja we merken nu duidelijk verschil 🙂

Reageer