Vraag

Accu snel leeg na update Android

• 8 september 2013
  • 6 reacties
  • 2831 Bekeken

Na het installeren van een update van Android deze week, loopt de accu van mijn HTC One X snel leeg. Sowieso baalde ik ervan omdat de update bijvoorbeeld mijn weergave-instellingen door de war gooide. Na dit forum geraadpleegd te hebben, heb ik mijn toestel (na back-up uiteraard) teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit helpt iets maar niet veel. Wat zou ik hier nog meer aan kunnen doen?

Ik ben ook benieuwd of meer mensen hier last van hebben.

6 reacties

Op mijn One heb ik hier ook last van, vooral in stand-by. 
Ik zou sowieso alle locatieservices van Google uitzetten, deze vreten je batterij leeg. Daarnaast al je apps afsluiten (door in het geval van de One, 2 maal achter elkaar de home knop in te drukken en de openstaande apps naar boven te vegen zodat ze afgesloten worden), en vooral slecht geprogrammeerde spelletjes als candycrush direct van je toestel afgooien. Hoeveel batterij 'problemen' ik daarmee bij familie en vrienden heb opgelost hou ik niet meer bij, maar die app staat echt in de top qua batterijverbruik, zelfs als dat spel niet eens gespeeld wordt.
Je kan ook kijken of je app's kan uit zetten die je niet gebruikt via je instellingen
Ik heb hier ook onwijs veel last van! Waar ik eerst een dag met de One X kon doen is het nu nog een uur of 6. Gewoon een verlies van 50%, vind ik echt te veel.

In accuduur zie ik overigens ook dat Android bovenaan staat, terwijl dat eerst niet zo was.
ja wow, heb ik dus ook. Ik gelijk van huh, is me telefoon HTC one mini 2 nu al naar de knoppen. Gaat toch nergens meer over dit. Best irritant. Maar het ligt dus aan de apps die de batterij opvreten?
Reputatie 6
Hallo allemaal!

Vervelend dat de accuduur afneemt door de update 😞 We hebben een topic waarin tips staan om de batterijduur van het toestel te verlengen. Misschien hebben jullie wat aan de tips die daarin beschreven staan. We horen het graag van jullie!

Reageer