Beantwoord

Accu van mijn Nokia Lumia 800 is snel leeg

ik probleem met opladen Lumia 800, laad helemaal niet meer op, al 2 keer (a2weken per keer ) weg voor reparatie, maar ongerepareerd terug, is nu voor 3e keer weg, totaal dus 6 weken, wat kan , moet ik doen als hij volgende wek weer defect(  nog steeds ) weer terug komt??? HELP
icon

Beste antwoord door gertenbert 31 oktober 2013, 21:33

@gertebert

Welkom hier op het Forum!

Dat is vervelend! Heb je een andere lader geprobeerd nadat het toestel is teruggekomen? Wanneer het reparatiecentrum aangeeft dat het toestel laadt is dit getest. Het zou dus aan jouw lader kunnen liggen.

ja, ben al twee keer naar Tmobile winkel geweest, daar hebben ze de kruistest gedaan, en het ligt niet aan de lader, zal mij benieuwen wat ik volgende week weer terug krijg.

18 maanden heb ik toestel nu, en dan dit? en kom geen steek verder met Tmobile, geen uitzicht op ander toestel, ondanks garantie termijn, en dan wel abbonement door betalen zonder toestel?

ik wacht af, maar ben zeker nog niet klaar dan met Tmobile
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
@gertebert

Dat is vervelend! Heb je een andere lader geprobeerd nadat het toestel is teruggekomen? Wanneer het reparatiecentrum aangeeft dat het toestel laadt is dit getest. Het zou dus aan jouw lader kunnen liggen.
@gertebert

ja, ben al twee keer naar Tmobile winkel geweest, daar hebben ze de kruistest gedaan, en het ligt niet aan de lader, zal mij benieuwen wat ik volgende week weer terug krijg.

18 maanden heb ik toestel nu, en dan dit? en kom geen steek verder met Tmobile, geen uitzicht op ander toestel, ondanks garantie termijn, en dan wel abbonement door betalen zonder toestel?

ik wacht af, maar ben zeker nog niet klaar dan met Tmobile
Reputatie 1
Ik heb nog een oude lumia 800 te koop accu werkt fijn tot 2 dagen zonder opladen
Reputatie 5
@gertenbert

Ik begrijp je frustratie in deze situatie. Ik zie dat er bij het reparatieverzoek duidelijk is aangegeven dat er reeds is nagekeken dat het niet aan de accu van het toestel ligt. Ik ga er dan ook vanuit dat er dit keer goed naar het toestel en het accuprobleem wordt gekeken. Laat je me even weten of het toestel naar behoren werkt zodra je dit retour hebt ontvangen?
@gertenbert

Ik begrijp je frustratie in deze situatie. Ik zie dat er bij het reparatieverzoek duidelijk is aangegeven dat er reeds is nagekeken dat het niet aan de accu van het toestel ligt. Ik ga er dan ook vanuit dat er dit keer goed naar het toestel en het accuprobleem wordt gekeken. Laat je me even weten of het toestel naar behoren werkt zodra je dit retour hebt ontvangen?

hallo, ik heb afgelopen vrijdag mijn toestel weer terug ontvangen, en ja, wederom eenNIETWERKEND TOESTEL TERUG GEKREGEN !!!!!!!!
weten ze bij de reparatie wel wat ze doen?!?!?!?

ik zou vandaag, dinsdag door Tmobile kl serv terug gebeld worden, is ook niet gebeurt, dus nu heb ik wel een abbonement, maar geen werkend toestel, ik heb toch een abbonement genomen MET een toestel? 
en nu????ik ga op deze manier geen abbonementsgeld betalen voor iets wat ik niet besteld heb, ga alles maar storneren denk ik, totdat er een goede oplossing komt !!
Geert,
Hier precies hetzelfde.
Ook Lumia 800, ook nu voor de 3de keer weg met steeds hetzelfde probleem: niet meer opladen, en dus ook niet meer aan te krijgen.
Alleen de 3de keer dat ie kapot ging kwam er ook nog een defect touchscreen bij.
En wel gewoon 6 weken abonnementsgeld betalen, zonder compensatie, niks.
Dus mij rest ook nog maar een optie: zo snel mogelijk weg naar een andere provider met hopelijk betere service. 

Groet,
Maurice
Reputatie 4
@ gertenbert en Mau86

Ik kan me voorstellen dat dit een situatie is die voor frustratie zorgt! Ik zie dat jullie inmiddels allebei al contact hebben gehad met de klantenservice en dat er vervolgactie is ondernomen. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer