Beantwoord

Actie oordopjes LG

Mijn man en ik hebben net de LG6. In de winkel werd vertelt dat LG een actie heeft dat je telefoonoortjes kan krijgen. Waar kan ik die actie vinden?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 31 mei 2017, 00:29

Hoi E.Bonhof, welkom op het klantenforum.

Je kunt de earplugs op de website van lgpromotions aanvragen, via deze speciale actiepagina. Je hebt nog tot en met 2 juli de tijd om je aan te melden. 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi E.Bonhof, welkom op het klantenforum.

Je kunt de earplugs op de website van lgpromotions aanvragen, via deze speciale actiepagina. Je hebt nog tot en met 2 juli de tijd om je aan te melden. 🙂
Gevonden dank je wel
Mooi zo, veel plezier met de oordopjes. 🙂
Reputatie 2
Ik heb sinds 6 juni een LG6.
Heb ik meteen de oordopjes aangevraagd.
Maar ik mag geen oordopjes,volgens hun de aankoop valt buiten de actieperiode.
Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Cim Bom Bom!

Dat is wel opmerkelijk inderdaad, aangezien de actie nog tot en met 2 juli loopt. Je zou er voor in aanmerking moeten komen, als ik de voorwaarden zo goed lees. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met LG zelf, omdat zij degene zijn die deze promotie voeren. Zij bepalen dan ook de voorwaarden en hebben de inzage waarom jouw aanvraag wordt afgewezen. Als je een kopie van bewijs van aankoop kan tonen, dan lijkt het mij dat dit goed moet komen!

Hopelijk lukt het om de oordopjes alsnog te ontvangen! 🙂
Reputatie 2
Ik heb al bewijs van mijn aankoop gestuurd.
Reputatie 2
,

Hierbij stellen wij je op de hoogte van de voortgang van je deelname aan de LG G6 Earphones by B&O PLAY promotie. Jouw registratienummer is 7943. Wij hebben je deelname verwerkt en kunnen deze helaas niet honoreren omdat je niet voldoet aan de actievoorwaarden. De reden hiervoor is:

De aankoop is gedateerd buiten de actieperiode. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deelname aan deze promotie.
Reputatie 7
Badge +20
Hey,

Aah wat jammer dat je deelname is afgewezen. Misschien helpt het als je nogmaals contact opneemt met LG? Dit is namelijk een actie van LG zoals David ook aangeeft. Wij kunnen verder niks voor je doen.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Reputatie 2
☺👏☺👏
Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd. U zult uw promotie spoedig ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ilias
LG
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ilias,

Aaah dat is goed nieuws! Ben blij dat je ze alsnog krijgt! :8
Reputatie 2
Tot 17 juli heb ik helaas helemaal niks gekregen en wij zijn nu op vakantie.
Als het pakket tijdens de vakantie komt!!!😞😞😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ilias,

Dan zullen ze het pakket toch wel bij de buren of een ophaallocatie in de buurt afgeven? 😉
Reputatie 2
Bij de buren oke!
Maar als het pakket naar een ophaallocatie gaat moet ik binnen twee weken ophalen.
Reputatie 4
Hoi Ilias,

Bij een ophaallocatie kan je het pakket inderdaad nog 2 weken lang ophalen. Krijg je een track & trace code van LG zodra de oordopjes worden verzonden? Als dat het geval is, dan kan je namelijk online een andere afleverlocatie aangeven. Mocht dat niet een optie zijn, kun je ook zelf contact opnemen met PostNL om te vragen of het afleveradres gewijzigd kan worden.

Ik hoop dat het lukt en ik wens je alvast een fijne vakantie toe! 🙂

Reageer