Beantwoord

Actie videocamera bij Sony xperia z5 compact

Hallo,

Ik heb pas geleden een Sony xperia z5 compact besteld waarbij de actie was dat je er een sony videocamera bij zou krijgen. Nu heb ik gisteren wel de xperia z5 ontvangen maar niet de sony videocamera, terwijl ik deze wel binnen de actietijd heb besteld. Er zat ook geen brief of code bij waarmee ik bij Sony zelf terecht kon.

Hoe zit het met die actie en kan ik nog zo'n videocamera krijgen?...
Emy.
icon

Beste antwoord door Hajar 25 mei 2016, 09:07

Hi Emy,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je voor de Sony Xperia Z5 Compact bent gegaan. Gaaf toestel! Hoe bevalt die tot nu toe? Ik zie dat je op 5 mei je abonnement hebt verlengd met dit toestel dus wel binnen de actie tijd. Ik kan zelf niet inzien of en wanneer jij de Sony videocamera ontvangt. Je kan daarvoor het beste contact opnemen met Sony omdat deze actie is is geïnitieerd door Sony Mobile en wij hierin weinig kunnen betekenen. Dat geven wij ook aan op deze pagina.

Heb je dat inmiddels al gedaan?

@Eve123;

Welkom op ons Forum!

Hoe bevalt jouw toestel tot nu toe? Ik zie dat je meerdere keren contact hebt gehad met mijn collega's en dat zij hebben aangegeven dat je net te laat was voor de Sony actie. Zij hebben ook nog gekeken of wij zelf wat konden betekenen voor je, maar aangezien deze actie via Sony loopt en zij dus de camera leveren, kunnen wij weinig doen. Als ik de camera hier had dan had ik hem persoonlijk langs gebracht!

Heb je nogmaals contact gehad met Sony en je situatie uitgelegd? Wellicht dat zij je alsnog iets kunnen aanbieden.

Als ik iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag.

Bekijk origineel

7 reacties

Ik heb precies hetzelfde als chasing Emy hierboven.Een aantal weken geleden deze telefoon besteld,was pas vanaf 19 mei weer leverbaar,gisteren toestel ontvangen.Na wat heen en weer gebel tussen Sony en T-moble blijkt dat de actieperiode om de code bij Sony te verzilveren verlopen is terwijl het toestel wel besteld is binnen de actieperiode.T-mobile zegt dat het buiten hen omgaat en Sony zegt dat ik het moet oplossen met T-mobile.Ik vind dit zeer slechte service..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emy,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je voor de Sony Xperia Z5 Compact bent gegaan. Gaaf toestel! Hoe bevalt die tot nu toe? Ik zie dat je op 5 mei je abonnement hebt verlengd met dit toestel dus wel binnen de actie tijd. Ik kan zelf niet inzien of en wanneer jij de Sony videocamera ontvangt. Je kan daarvoor het beste contact opnemen met Sony omdat deze actie is is geïnitieerd door Sony Mobile en wij hierin weinig kunnen betekenen. Dat geven wij ook aan op deze pagina.

Heb je dat inmiddels al gedaan?

@Eve123;

Welkom op ons Forum!

Hoe bevalt jouw toestel tot nu toe? Ik zie dat je meerdere keren contact hebt gehad met mijn collega's en dat zij hebben aangegeven dat je net te laat was voor de Sony actie. Zij hebben ook nog gekeken of wij zelf wat konden betekenen voor je, maar aangezien deze actie via Sony loopt en zij dus de camera leveren, kunnen wij weinig doen. Als ik de camera hier had dan had ik hem persoonlijk langs gebracht!

Heb je nogmaals contact gehad met Sony en je situatie uitgelegd? Wellicht dat zij je alsnog iets kunnen aanbieden.

Als ik iets anders voor je kan doen dan hoor ik het graag.
Hoi Hajer ik heb mijn abonnement verlengd op 4 mei dus heb ik er net zoveel recht op als Emy...Heb het nu wat hoger opgezocht bij Sony,ben benieuwd.Ik vind ik het nog steeds van beide partijen totaal niet servicegericht,de een wijst naar de ander en andersom,en dan ben je zo'n groot bedrijf!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Eve,

We zijn erg benieuwd welk antwoord je gaat krijgen van Sony. We hopen natuurlijk dat ze met een passende oplossing gaan komen!

Houd ons hiervan op de hoogte.
Reputatie 6
Zucht, daar gaan we weer.....

Het stond duidelijk op de website van T-Mobile dat je de camera via de actiepagina van Sony moest bestellen. Heb je dit niet gedaan, dan ben je het zelf schuld en mag je blij zijn wanneer uit coulance Sony de camera alsnog verstuurt.

Dus wanneer je wel via de actiepagina hebt besteld, dan zal de camera nog wel komen. Heb je dit niet gedaan, dan is het je eigen schuld,

Succes ermee!
Koen,even goed lezen!het is niet MIJN schuld dat het toestel niet leverbaar was en dus na de actie binnenkwam.Heb het wel binnen de actie besteld dus jouw reactie is niet relevant..zucht...
Reputatie 6
Ok, wellicht ben ik iets te snel geweest met conclusies.

Je hebt na de bestelling neem ik aan een orderbevestiging gekregen? Stond op die bevestiging een IMEI nummer? Of heb je het IMEI nummer pas gekregen bij de levering? In dat geval kon je dus inderdaad niet op tijd de aanvraag doen. Mocht je het IMEI nummer wel hebben gekregen bij je orderbevestiging, dan ligt de fout toch echt bij jezelf.

Maar goed, er dan maar van uit gaan dat je geen IMEI had. In de voorwaarden van deze actie (HIER te vinden) staat duidelijk dat het een actie is geïnitieerd door Sony. Bij hun ligt dus de verantwoordelijkheid. Dat zij via T-Mobile een groter publiek hebben willen aanspreken gaat dus buiten de verantwoordelijkheid van T-Mobile.

Echter nu komt het. T-Mobile heeft niet op tijd kunnen leveren (wat voor reden dan ook). Daardoor kon jij niet op tijd de action cam aanvragen. Dus m.i. ligt de verantwoordelijkheid dan ook nu een beetje bij T-Mobile.

Ik denk (net zoals bij de VR brillen laatst) dat beide partijen niet weten wie nu precies waar verantwoordelijk voor is bij zo'n acties. Ik raad je aan je niet te laten afschepen met 'vingerwijzende partijen'.

Succes hiermee, ik blijf het ook even volgen.

Reageer