Beantwoord

Action cam kado bij Sony Xperia

Ik heb vandaag de sony xperia compact gekocht en daar zou ik een action cam twv 250,- bij kado krijgen. Ik moest me dan alleen even aanmelden bij sonymobile.com/nl.
Maar hoe doe ik dat? Ik vind op die site alleen een link naar de site van tmobile.
icon

Beste antwoord door KoenM 5 mei 2016, 01:00

Hoi Rianne,

Welkom op het forum!

Je kunt de Action Cam HIER aanvragen. Verder zal alles via Sony worden afgewerkt.

Veel plezier er mee!

Laat je even weten of het gelukt is?!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 3
Waar heb je die info vandaan met betrekking tot de action cam? Meestal zit er wel een foldertje bij hoe je aan zo'n actie precies moet deelnemen. Heb je dat niet erbij gekregen? Het vreemde is dat het via Google ook niet terug te vinden is, dus hopelijk is het niet een oude actie die niet meer geldig is.
Reputatie 6
Hoi Rianne,

Welkom op het forum!

Je kunt de Action Cam HIER aanvragen. Verder zal alles via Sony worden afgewerkt.

Veel plezier er mee!

Laat je even weten of het gelukt is?!
Hoi Koen, bedankt voor de link. Het is gelukt!
Ik wil wel even reageren op die actief van Sony met die gratis camera
Ik wil wel even reageren op die actief van Sony met die gratis camera
Ik zie dat er iets verkeerd is gegaan met mijn mail. Ik wou even zeggen als je nieuwe Sony Z5 compact koopt kunnen ze toch ook direct de gratis camera er bij geven. Waarom toch altijd achteraf weer een hoop werk doen terwijl je de gsm al gekocht heb of bij een abonnement.
Reputatie 6
Badge +15
Hey 062anoniem,

Het is een actie vanuit Sony, hier staan wij eigenlijk in principe buiten omdat dit helemaal georganiseerd is vanuit Sony zelf. Ik snap wel dat het makkelijker zou zijn als wij het er direct bij zouden leveren maar als het allemaal direct goed was gegaan was het natuurlijk een kleine moeite voor iets dat je er gratis bij krijgt 🙂.

Is het uiteindelijk wel goed gekomen?
Lieve Amy
Dank voor je mail. Ik heb het al voor elkaar gemaakt. Nou even gewoon afwachten wanneer die komt.
Het was gewoon een reactie van waarom niet in een keer..

Vrgr Hans en geniet nog van de zon.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Hans,

Goed om te lezen dat je 'm inmiddels hebt besteld. Ik hoop dat je 'm snel binnen krijgt.

Amy is inmiddels al keihard van de zon aan het genieten. 😉 Geniet er ook van Hans!
ISSAM mag jij niet met haar mee als collega,s
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Hans,

Helaas niet, Amy sluit mij een beetje buiten. 😞

Maar dat geeft niet, want morgen ben ik vrij en is het mijn beurt om van de zon te genieten. 😉
Issam geniet er van want dit mooie weer duurt niet lang meer.
Reputatie 6
Badge +15
Aaaah haha! Ik zal Issam volgende keer meevragen! 😉

Hans, geniet van het weer vandaag, inderdaad het laatste dagje dat de zon nog schijnt als ik de weermannen moet geloven!

Reageer