Beantwoord

Advies voor telefoon?

• 4 maart 2018
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Beste leden!

Ik zit een beetje met een knoop in mijn maag, aangezien ik niet weet welke telefoon ik wil.
Momenteel heb ik een HTC One M8s, waar ik verder wél te vrede over ben.
Echter vind ik de batterijduur een probleem, en vind ik de telefoon voor huidige applicaties te traag.

25 maart mag ik mijn abonnement verlengen, wat ik ook zeer zeker wil gaan doen.
Echter ben ik helemaal niet eruit welke telefoon ik wil.

Misschien zouden jullie mij hierbij kunnen helpen voordat ik de winkel in stap.

Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon met de volgende eigenschappen:

-Snelle actuele processor, voor multitasken van alle social media apps en de nieuwste games.
-Een mooi scherm, het liefst oled wat ik in de nieuwere telefoons heb mogen zien
-Goede speakers/software voor headsets/oortjes aangezien ik veel reis en héél veel muziek luister
-Een vrij groot scherm
-De wat nieuwere recentere snufjes wat bepaalde telefoons beheersen. Finger print unlocking, eventueel face unlocking etc.

Mijn oog was gevallen op de iPhone X, echter vind ik het scherm te klein en het is nog wel even wachten op een grotere variant. Ook vind ik de abonnementsprijzen van de X nét iets te prijzig.
Aangezien ik minimaal 10gb+ internet per maand wil, is rond de 70 euro+ per maand iets te fors.

Ik heb verder geen voorkeur voor android of iOs

Heeft iemand eventuele aanraders vanuit hun keuzes voor mij?
Zelf ben ik namelijk niet écht thuis in de telefoonwereld.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Groetjes!
Timo
icon

Beste antwoord door Iwan_HTC 5 maart 2018, 10:13

Hoi Timo,

Ikzelf heb vorig jaar ook de overstap van HTC naar Samsung gemaakt (wel een s7 edge).
Een toestel uitzoeken is natuurlijk een persoonlijke aangelegenheid.
Een HTC zou ik persoonlijk momenteel niet adviseren, te weinig bang for buck.
Een S8 is zeker een leuke optie, ook qua prijs zit deze rond de 500 a 600 euro.
De audio is op de s7/s8 wel in orde, het geluidsniveau is voldoende en voor mp3/streaming meer dan goed.
Je zou ook naar een oneplusone kunnen kijken, daar hoor ik goede verhalen over, echter wordt deze niet geleverd door T-Mobile.

Mocht je toch wat minder uit willen geven is een A8 van Samsung ook wel een interessante optie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen, je kan het beste naar een winkel gaan om informatie te vragen en de telefoons in je hand nemen.
Ik als apple fan ben helemaal weg van de Samsung (Galaxy S8) een vriend van mij heeft er een.
Wat een geweldige telefoon is dat. 🤣
Inmiddels is de 9+ er ook al maar die is een stuk duurder.
Volgens mij is een gsm kopen heel persoonlijk.

Succes met je beslissing
Hoi Timo,

Ikzelf heb vorig jaar ook de overstap van HTC naar Samsung gemaakt (wel een s7 edge).
Een toestel uitzoeken is natuurlijk een persoonlijke aangelegenheid.
Een HTC zou ik persoonlijk momenteel niet adviseren, te weinig bang for buck.
Een S8 is zeker een leuke optie, ook qua prijs zit deze rond de 500 a 600 euro.
De audio is op de s7/s8 wel in orde, het geluidsniveau is voldoende en voor mp3/streaming meer dan goed.
Je zou ook naar een oneplusone kunnen kijken, daar hoor ik goede verhalen over, echter wordt deze niet geleverd door T-Mobile.

Mocht je toch wat minder uit willen geven is een A8 van Samsung ook wel een interessante optie.

Reageer