Beantwoord

Alcatel One Touch start niet op

mijn mobiele telefoon blijft maar het startscherm Alcatel One Touch laten zien, en hij gaat niet door met opstarten naar het scherm waarbij ik mijn pincode kan intoetsen. ik heb de batterij er al uitgehaald en weer ingedaan, maar dit helpt ook niet.
wie weet wat ik nog kan doen om dit te verhelpen.
Ik heb de Alcatel One Touch 5035x
icon

Beste antwoord door Chris076 8 juli 2014, 12:25

Hallo Dave ,

Vervelend dat jouw telefoon niet wil opstarten 😞

Wat je kunt proberen is het toestel opstarten door de power knop en de volume omhoog knop tegelijkertijd ingedrukt te houden (seconde of 10 ingedrukt houden) . Hiermee doe je een harde reset dus alle gegevens gaan verloren helaas. Als dit niet werkt dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Als het toestel niet gevallen is, drukschade heeft of waterschade heeft en nog garantie heeft zal dit gewoon onder garantie gerepareerd worden. Ik hoor graag van je of het toestel weer opstart met mijn aanwijzing.

Bekijk origineel

4 reacties

ik heb de Alcatel one Touch 5036X, ik zie dat ik in mijn eerste bericht het type verkeerd had getypt.
Reputatie 6
Hallo Dave ,

Vervelend dat jouw telefoon niet wil opstarten 😞

Wat je kunt proberen is het toestel opstarten door de power knop en de volume omhoog knop tegelijkertijd ingedrukt te houden (seconde of 10 ingedrukt houden) . Hiermee doe je een harde reset dus alle gegevens gaan verloren helaas. Als dit niet werkt dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Als het toestel niet gevallen is, drukschade heeft of waterschade heeft en nog garantie heeft zal dit gewoon onder garantie gerepareerd worden. Ik hoor graag van je of het toestel weer opstart met mijn aanwijzing.
Heel erg bedankt Chris! Bij mij werkte het ook. Ik heb geen idee wat een harde reset inhoud maar mijn telefoon is nu weer aan! 🙂
Reputatie 4
Hallo Josephine,

Haha dank voor het delen van jouw ervaring! 😉 Mooi dat de tip van Chris het probleem bij jou ook heeft opgelost!

Wanneer je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, dan zien we je graag terug op ons Forum!

Reageer