Vraag

Alcatel One Touch valt uit

Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 4
@ tweenie

Bedankt voor de terugkoppeling, mooi zo! Mocht er toch nog iets zijn in de toekomst, dan zien we je graag terug op ons Forum! 😉
Ik heb hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan de telefoon lag en heb een nieuw toestel gekocht. Helaas heb ik hiermee hetzelfde probleem. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe ik dit kan oplossen. Iemand inmiddels de gouden tip?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Alexdigio,

Oei, ik kan me voorstellen dat je daar ontzettend van baalt! Gaat het in beide gevallen om een Alcatel toestel? Ik heb dit hele topic namelijk ook eventjes doorgelezen en ik las dat iemand aangaf dat dit een vaker voorkomend probleem is bij Alcatel toestellen. Het kan soms opgelost worden door de sim pin er vanaf te halen. Ik kan echter begrijpen dat je dat liever niet hebt en ik wil daarom met je meezoeken naar een betere oplossing! Heb je misschien een ander simkaartje (van iemand anders) om in het toestel te testen, zodat je erachter kan komen of het daarmee ook gebeurt? Als dat zo is, wil ik je namelijk graag een nieuwe simkaart toesturen!

Reageer