Beantwoord

Alleen noodoproepen met mijn nieuwe Huawei P9

• 28 januari 2017
  • 2 reacties
  • 1762 Bekeken

Ik heb sinds gisteren een Huawei P9 en net toen ik (na een paar uur) alles overgezet had vanaf mijn iPhone 6 valt de telefoon weg en kan ik alleen nog maar noodoproepen bellen. Ik kan niet bij de instellingen komen, ik kom niet voorbij het noodoproepen-vakje. Herstarten werkt ook niet. En mijn simkaart werkt prima in mijn iphone.
Help! Wat te doen?!
icon

Beste antwoord door KoenM 29 januari 2017, 04:43

Hoi Femke,

Welkom op het forum!

Vervelend probleem. Ik begrijp dat je helemaal niks meer kunt doen in je menu? Ik zou je willen vragen om toch eens een andere simkaart te proberen in je Huawei, zo kunnen we ook uitsluiten of het probleem in de sim zit of in de telefoon. Je simkaart is niet geknipt?

Wanneer een alternatieve simkaart ook geen oplossing biedt, dan raad ik je aan je telefoon een hard reset te geven. Zo gaat het toestel terug naar hoe deze uit de doos kwam. Let wel, al je data zal je kwijtraken. Hoe je een harde reset doet vind je terug op DEZE pagina.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Femke,

Welkom op het forum!

Vervelend probleem. Ik begrijp dat je helemaal niks meer kunt doen in je menu? Ik zou je willen vragen om toch eens een andere simkaart te proberen in je Huawei, zo kunnen we ook uitsluiten of het probleem in de sim zit of in de telefoon. Je simkaart is niet geknipt?

Wanneer een alternatieve simkaart ook geen oplossing biedt, dan raad ik je aan je telefoon een hard reset te geven. Zo gaat het toestel terug naar hoe deze uit de doos kwam. Let wel, al je data zal je kwijtraken. Hoe je een harde reset doet vind je terug op DEZE pagina.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hallo Koen,

Ik heb inmiddels mijn telefoon inderdaad gereset. Alles kwijt, maar er stond nog niet zoveel op. Nu doet ie het weer!

Dank voor je respons.

Groeten en dag!
Femke

Reageer