Android applicatie belstatus

• 17 november 2010
  • 21 reacties
  • 6433 Bekeken

Reputatie 2
Is er ook een belstatus app voor android froyo 2.2 voor de HTC Desire.
Alles wat ik op internet tegen kom werkt niet meer.

Ik mag toch aannemen dat T-Mobile wel meegaat met de apps

21 reacties

Reputatie 5
@deHsTiCre
Ik heb de vraag uitgezet voor je.
Reputatie 2
Of er moeten goede alternatieven zijn?
Reputatie 7
@deHstTiCre
Uiteraard is het mogelijk om de belstatus te bekijken op My T-Mobile en te beluisteren door te bellen met het gratis nummer 1202. Ik denk niet dat dit de "goede alternatieven" zijn die je bedoelt. :D

Ries wacht nog op antwoord.
Reputatie 2
Het was altijd mogelijk met "Consume" de status te bekijken op de iPhone (wellicht is er zoiets voor Android) maar die werkt ondertussen ook niet meer. De iGoogle-widget is ook gesaboteerd. Waar is Youp?
Reputatie 2
Ik gebruik sinds kort Beltegoed Tulp voor
Reputatie 5
@deHsTiCre
Bij navraag is gebleken dat er nog geen app beschikbaar is voor android froyo 2.2
Mijn collega's konden ook geen alternatief bedenken.
Reputatie 2
@deHsTiCre
Bij navraag is gebleken dat er nog geen app beschikbaar is voor android froyo 2.2
Mijn collega's konden ook geen alternatief bedenken.

Wanner komt deze app er dan.....Ik mag toch aannemen dat T-mobile mee gaat met zijn tijd. Zelf bij de Rabobank kan je geld transacties doen via een app. Dan moet het voor T-mobile toch ook wel mogelijk zijn om een app te maken voor het bekijken van je belstatus.

succes en ik ben in afwachting van
Reputatie 2
Ik zou een applicatie met deze mogelijkehden ook zeer op prijs stellen.
Reputatie 2
Van deze kant wordt een apps voor de Android ook gewaardeerd. Misschien even een poll doen? Kijken of er een markt voor is? Denk het wel.
Reputatie 2
Kom maar op met die poll!! Waanzinnig slecht zoals T-mobile NIET met z'n tijd meegaat
Reputatie 2
Kom maar op met die poll!! Waanzinnig slecht zoals T-mobile NIET met z'n tijd meegaat

Vergeet niet dat t-mobile nederland een hoop andere projecten heeft lopen.
Maar ze hadden hier idd een team op kunnen zetten.
Reputatie 2
Hallo ik heb een abbonement van t-mobile maar ik wil graag een app voor op mijn htc waarin ik mijn belstatus kan bijhouden maar deze kan ik nergens meer vinden kan iemand mij hier mee helpen

npeeters
Reputatie 6
ik denk dat je op mij tmobile bij ,, zoek,, het woord app moet intikken en dat je dan op je apps voor jouw tel. komt
Reputatie 4
Je kunt hem nergens meer vinden? Je hebt hem dus wel al eens gevonden?
Ik ken wel allerlei apps als 'belstatus' e.d. die niet specifiek voor T-Mobile zijn ontwikkeld, maar wel belstatus tonen (zeggen ze).
Reputatie 6
ik heb er een gevonden www.p-edge.nl deze werk samen met tmobile een belstatus ik heb hem geprobeerd en hij werkt goed succes
Reputatie 2
lees even terug, er komt verloopig geen app, je kan beltegoed tulp kopen voor een euro maar die is niet goed zoals de iphone ik zelf had de ipone ben nu overgestapt naar samsung gelxy s2
Reputatie 3
Inderdaad, Tulp werkt voor geen meter.

Met dat programmatje zie ik dat ik, na updaten uiteraard, nog 91,95 euro beltegoed heb, maar als ik via de PC inlog op Mijn T-Mobile, zie ik dat ik nog maar 77 euro beltegoed heb. Nou vind ik een BEETJE verschil niet zo erg....maar dit is toch wel een beetje erg groot verschil.
Reputatie 2
Ik heb net even op google gezocht voor een belstatus app voor android telefoons, deze schijnt er in het verleden geweest te zijn genaamd "android t-belstatus lite" waarom deze er nu niet meer is dat mag Joost weten, in deze tijd werkt bijna alles via app's, DUS T-MOBILE WAAR BLIJF JE.

iK DENK DAT VELE KLANTEN OP DEZE APP ZITTEN TE WACHTEN !!!!!
Reputatie 3
2 maanden later....de applicatie geeft nogsteeds verkeerde bedragen weer (of geeft My T-Mobile het soms verkeerd weer???)
Beltegoed Tulp: 92.39
My T-Mobile 77,64
Reputatie 3
Ik heb net even op google gezocht voor een belstatus app voor android telefoons, deze schijnt er in het verleden geweest te zijn genaamd "android t-belstatus lite" waarom deze er nu niet meer is dat mag Joost weten, in deze tijd werkt bijna alles via app's, DUS T-MOBILE WAAR BLIJF JE.

iK DENK DAT VELE KLANTEN OP DEZE APP ZITTEN TE WACHTEN !!!!!

Zoek met je Android telefoon in Market even naar "beltegoed Tulp". Dat is de huidige naam van de applicatie.
Badge +12
Zoek met je Android telefoon in Market even naar "beltegoed Tulp". Dat is de huidige naam van de applicatie.

Ja die beltegoed Tulp kost nog geld ook

Reageer