Vraag

Android Market app

Reputatie 2
Hoi

gisteren mij HTC Hero (T-Mobile G2) geupgraded naar 2.73, maar gek genoeg kan ik een paar favoriete apps sindsdien niet meer vinden in de Android market. Betreft oa jaap.nl (schudden voor gebruik) en "het weer".

De instelling "onbekende bronnen" in/uitschakelen helpt niet.

Iemand enig idee?

Jon

This topic has been closed for comments

21 reacties

Dat is een probleem van google dacht ik.
Weet de feitelijke details niet, maar met de market app: 'more locale' - kun je je land instellingen tijdelijk veranderen en op die manier je apps mogelijk terug vinden.
Reputatie 2
Hoi wie kan mij helpen aan de t-mobile apps. voor mijn g1.
Ik kan ze niet vinden in de market.
Reputatie 2
Hallo,

weet er iemand hoe je de zoekgeschiedenis van Android Market kan verwijderen? Het lukt mij dus gewoonweg niet 😞
Reputatie 2
Beste mensen,

Ik ben heel benieuwd wanneer (of misschien heb ik het gemist) wij in Nederland software en games kunnen kopen op kosten van je telefoon abbenoment?
Reputatie 4
@me5men

Bedoel je dat je dan voor software en games betaald met je belminuten/tegoed?
Reputatie 2
Nou prima als er ook abonnementen komen met software pakketjes maar waar het mij om gaat is dat het geld wat je moet betalen voor de applicatie dat dat gewoon op je telefoonrekening komt te staan. Ik heb namelijk een hekel aan een creditcard.
Reputatie 5
@me5men, de kosten voor de applicaties betaal je niet aan T-Mobile. Ik verwacht daarom niet dat deze kosten met je T-Mobile Factuur verrekend zullen gaan worden.
Reputatie 2
Ik had gehoord dat T-mobile in de Verenigde Staten er al mee was begonnen. Dus ik was benieuwd of het ook hier naar toe kwam. Of dat het er voor mij onopgemerkt als nog kon.
Maar ik weet nu in ieder geval dat het er nu niet is.

@ Anne-Marie Apple apps kunnen nu bij T-mobile Nederland ook en das ook op z'n minst niet allemaal voor T-mobile
Reputatie 5
me5men schreef:

@ Anne-Marie Apple apps kunnen nu bij T-mobile Nederland ook en das ook op z'n minst niet allemaal voor T-mobile

Ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt. Voorlopig is het in Nederland in ieder geval niet mogelijk je apps via je T-Mobile factuur te betalen.
Reputatie 2
Sorry ik was inderdaad niet zo duidelijk ik reageerde op:

@me5men, de kosten voor de applicaties betaal je niet aan T-Mobile. Ik verwacht daarom niet dat deze kosten met je T-Mobile Factuur verrekend zullen gaan worden.

Dit bestaat al in Nederland voor de Iphone apps.
Reputatie 5
@me5men, het is echt niet mogelijk om je Apple apps te betalen via je T-Mobile factuur.

Het is op dit moment niet bekend of dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn.
Reputatie 2
Kijk op deze site:

http://nl.androlib.com/android.application.com-wiebbe-belstatus-qDDE.aspx

met je scanner werkt het sneller
Reputatie 5
Op dit moment onmogelijk, of je moet root access hebben....
Reputatie 2
Hoi allen (en T-mobile),

Ik maakte gebruik van de SportsTracker PRO pro op mijn G2. Ik had deze betaalde app aangeschaft via de Market.
Na de T-Mobile G2 Touch Software Update die ik afgelopen week gedraaid heb kan ik de SportsTracker PRO niet meer in de market vinden. De ontwikkelaar ervan heeft me via een omweg weer een account toegestaan maar ik kom er nu achter dat ook meerdere app's niet meer zichtbaar zijn?

hieronder de mail die ik kreeg:
Hi Martijn

Did you purchase the Pro Version? if so you should still be able to
see it on the Android market. The market place should let you
re-install with no charge, since you bought it already.

Did you may be "root" your phone? that means unlocking it from your
service provider. Rooted phones don't show Paid protected apps
(SportsTracker Pro is set to copy protected).

We have not done anything to "remove" it from the market - indeed
people are still buying it today - so i know it's there.

I think you have 2 options - contact Google Market and ask them why
you cannot see the Pro app now. Or if necessary i will set you up a
free "subscription" so you can unlock a free version of the app.

We just this week added the option to unlock a free version with
paypal - but this is not the reason you cannot see the SportsTracker
Pro app on the market. The most likely reason is that your phone is
rooted or "thinks it is".

I'll await your response, if Google Market are too slow to respond and
you need to use the app this weekend - just tell me and i'll make it
possible to unlock the free version on your phone. However really the
Pro version should still be visible to you..

regards

Sam Lawson
Reputatie 2
Is er geen Android widget, die mijn Relax belminuten / W&W downloads aangeeft?
Reputatie 2
In de market is een app beschikbaar, deze is niet van T-mobile maar werkt perfect eigenlijjk.

Even zoeken naar T-belstatus lite, installeren en gaan!
Reputatie 2
DennyColt schreef:

Is er geen Android widget, die mijn Relax belminuten / W&W downloads aangeeft?

Zoek de app. Beltegoed is ook voor andere netwerken maar T-Mobile doet het ook perfect daarop.
Reputatie 2
Een reactie op een Amerikaanse update waarbij Apps (tijdelijk) niet meer zichtbaar zijn:

Disappearing apps is apparently common when OS updates get pushed out. The Market won't display copy-protected apps (if you checked that box when you submitted your app) in the Market of devices running OS versions Google has not certified. Unfortunately, it appears Google doesn't get around to certifying OS updates in a very timely manner.

Bron: http://www.androidguys.com/2010/01/28/tmobile-pushes-mysterious-update-mytouch-3g/
Reputatie 2
Ik heb sindskort ook problemen met de t-mobile Pulse. Ik kan de Market niet meer op. Er wordt gevraagd om mijn Google-account in te stellen door aan te melden. Dit heb ik 100x geprobeerd en krijg de volgende mededeling:

Er is mogelijk eeen tijdelijk probleem of uw SIM-kaart is niet geschikt voor gegevensservices.

Een week geleden kon ik nog gebruik maken van de market. Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
ik heb een aantal minuten aan de lijn gehangen voor mijn tv kijken op mijn android. de telefoniste probeerde het goed maar kwam niet met een oplossing toen ben ik gaan googlen en kwam een app tegen in de market zoek op t-mobile tv werkt goed let wel op dat je een wbnw plus abbonoment moet hebben
Reputatie 2
Bedankt voor de tip.