Beantwoord

Android One in assortiment nemen T-M.?

Reputatie 3
Badge +4
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
Android One toestellen in assortiment?

Hoi T-Mobile, weten jullie of er plannen zijn om -Android One toestellen- zoals de Nokia 8 Sirocco of de Nokia 7 Plus in de winkel te gaan leggen?

Zou i.m.o. een goede aanvulling zijn voor het assortiment!

Over Android One:
https://www.android.com/one/
icon

Beste antwoord door HarryMe 18 oktober 2018, 22:29

Goed nieuws voor de Nokia fans!

T-Mobile heeft de Nokia 7.1, Nokia 5.1 en Nokia 8110 in de collectie!

😁
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi HarryMe,

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit, zeg!

Ik heb zelf geen inzicht in toekomstplannen voor het assortiment, dus ik heb meteen mijn collega een berichtje gestuurd met jouw vraag. Zodra ik reactie heb van hem, zal ik je dat uiteraard meteen laten weten! I'll be back. 😛
Reputatie 7
Badge +18
Ik ben ook een grote fan van Android One en heb zelf sinds kort een Nokia 6.1. Snelle Stock Android zonder onzinnige extra software van de fabrikant (die je soms niet eens weg kunt krijgen) en 3 jaar lang updates vanaf het uitkomen van het toestel.

Ik heb 'm besteld via T-Mobile partner Belsimpel. Zij regelen het abonnement voor je (in mijn geval sim only verlenging) en je krijgt korting op de aanschafprijs.
Reputatie 3
Badge +4
Goedemorgen, thanks Jaimy!
Ik zie wel kansen voor het nieuwe Nokia!
Kwaliteit lijkt alle aandacht te krijgen.

(Beetje off topic/ als we toch bezig zijn:) Mag ik de OnePlus 6 ook aanbevelen als snelste stijger in de markt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik merk dat er wel enthousiasme over is! ☺️ Gelukkig heb ik inmiddels antwoord van mijn collega en kan ik jullie er al iets meer over vertellen.

Zoals jullie natuurlijk weten, proberen wij altijd een zo compleet mogelijk portfolio aan te bieden aan jullie en als we merken dat er vraag is naar bepaalde toestellen, dan kijken we zeker naar de mogelijkheden. Omdat wij ook heel enthousiast zijn over Android One, zijn we op dit moment in gesprek met relevante fabrikanten. Uiteraard nemen zulke processen tijd in beslag, dus reken er niet op dat het binnen een maand in de winkels ligt! Maarrr... er is dus wel een kans dat de toestellen eraan gaan komen!! 😎
Reputatie 3
Badge +4
Hoi Jaimy,

Ik hoop het,
de strategie die Nokia kiest bevalt me wel, ik zie ze wel een comeback maken op deze manier!

https://www.androidplanet.nl/nieuws/nokia-7-plus-android-pie-update/

en

https://tweakers.net/nieuws/142331/hmd-brengt-nokia-61-plus-en-51-plus-smartphone-uit-in-india.html

Word ik wel vrolijk van 😄
Reputatie 3
Badge +4
Per abuis mijn laatste reactie als antwoord gemarkeerd... grrr 😡
Kan Jaimy's antwoord weer gemarkeerd worden?

Excusé
Reputatie 7
Badge +19
Geen zorgen, het is al gecorrigeerd! :D

En inderdaad, dat zou toch wel heel vet zijn hè. Beetje meer concurrentie op de markt kan geen kwaad! Ik heb trouwens hier intern nog eens gevraagd of er al meer duidelijk over is, dus zodra ik daar antwoord op heb laat ik het je natuurlijk weer weten!
Ik heb al meer dan een jaar een T-mobile thuis abo.
Mijn oude galaxy note 2 smartphone is aan vervanging toe en volgende maand loopt mijn sim only abo af.
Om te kunnen profiteren van de klantvoordeel korting, dacht ik een nieuw mobiel abonnement met de nokia 7 plus bij T-mobile af te sluiten. Helaas zie ik dat nokia toestellen niet in jullie verkoop assortiment zitten. Hoelang wacht T-mobile nog om de comeback van nokia een kans te geven? Hoeveel hoog scorende testen zijn ervoor nodig? Ik heb in het verleden altijd nokia smartphones gehad, fijn in gebruik, degelijk en betrouwbaar, Samsung en sony hebben dat daarna nooit kunnen evenaren. Ik heb echt alle voors en tegens van momenteel vergelijkbare toestellen bekeken, maar nokia heeft mijn streepje voor.
Hoop dat T-mobile net dat stapje verder gaat dan al die andere providers met hetzelfde mobiele merken pakket, en een degelijk zeer hoog scorende nokia een kans geeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Musica

Super dat je wilt verlengen! Ik gun je ook zeker een toestel die je graag wilt hebben. Wij zijn ook enthousiast over Nokia toestellen. We proberen altijd een zo compleet mogelijk portfolio aan te bieden aan onze klanten. We zijn in gesprek met alle relevante fabrikanten om te bespreken wanneer wij een product met dit OS kunnen gaan aanbieden. Houd onze website dus goed in de gaten!
Reputatie 3
Badge +4
😁
Reputatie 7
Badge +18
😁

Dat is echt heel goed nieuws!

En voor de nog niet Nokia fans: Wat is er zo bijzonder aan de Nokia's? De 5.1 en 7.1 zijn voorzien van Android One, een snelle pure Android versie zonder extra onzin apps die je niet kunt verwijderen, snelle updates en upgrades naar Android 9 en ook Android 10 in de toekomst. Waardige opvolgers van de Nexus telefoons.

Reageer