-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Mijn zoon was gisteren en vandaag met mijn man naar België. Beiden zitten bij T-Mobile, mijn man had prima bereik en kon alles met zijn telefoon, hij heeft een iPhone 8. Mijn zoon daarentegen heeft een Honor 8x en kon helemaal niks meer met zijn telefoon. Terwijl volgens zijn abonnement alles gewoon zou moeten werken de hele EU, weer in Nederland en alles werkt weer. Nu heb ik begrepen dat het kan dat de APN instelling in zijn telefoon handmatig moet worden ingesteld in het buitenland. Klopt dat? en zo ja hoe moet dat dan? Of kan iets anders de oorzaak zijn? Alvast bedankt voor het antwoord:)
icon
Beste antwoord door Folkert 13 juli 2019, 21:28
Beste Sonja,
Als alles in Nederland werkt staat de APN instelling goed. Er kunnen een aantal dingen aan de hand zijn.
Als je zoon een nieuwe klant is dan kan er nog een tijdelijke blokkade op gebruik in het buitenland staan, morgen zal een moderator er even naar kijken.
Maar begin even met inloggen op Mijn T-Mobile van je zoon en kijk bij
Gegevens&Instellingen, Blokkades of alles qua buitenland op
Toestaan staat.
Zorg ervoor dat al zijn rekeningen betaald zijn.
Voor de zekerheid kun je
hier alle instellingen nakijken.
Laat even weten of je verder komt...
Groet, Folkert
Bekijk origineel