Beantwoord

Apps, berichten ed overzetten van oude htc sensation naar samsung galaxy s4

Hallo,

Ik wilde graag weten hoe ik mijn gegevens van mijn oude htc sensation kan overzetten naar mijn nieuwe samsung galaxy s4, zoals apps, berichten e.d. Of moet ik al die apps opnieuw installeren?
icon

Beste antwoord door Chris076 18 september 2013, 11:30

@vlindertje5

De apps zijn beschikbaar via jouw google account, wanneer je jouw nieuwe telefoon hiermee aanmeld kun je jouw apps laten installeren. De gegevens kun je opslaan op een (mini)SD kaart en terugplaatsen op jouw nieuwe telefoon. Contacten kun je ook laten synchroniseren met jouw Google account, deze zijn dan ook beschikbaar op jouw nieuwe telefoon.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@vlindertje5

De apps zijn beschikbaar via jouw google account, wanneer je jouw nieuwe telefoon hiermee aanmeld kun je jouw apps laten installeren. De gegevens kun je opslaan op een (mini)SD kaart en terugplaatsen op jouw nieuwe telefoon. Contacten kun je ook laten synchroniseren met jouw Google account, deze zijn dan ook beschikbaar op jouw nieuwe telefoon.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/vlindertje5-225615/"

Maar dan moet ik dus alles opnieuw installeren? Heb het geprobeerd met bv ing bankieren maar dan moet ik dus alles opnieuw invoeren
Reputatie 6
@vlindertje5

Alleen de apps worden opnieuw geinstalleerd, de data zoals bij ING moet je eenmalig opnieuw invoeren.
Beste Chris,

Ik heb hetzelfde probleem maar weet niet hoe ik mn gegevens moet synchroniseren met mn google account...

Jmdjacq
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jmdjacq,

Ik neem het even over, want Chris is al een tijdje niet meer actief op het Forum en dit is ook al een redelijk oud topic. ;)

Gaat het in dit geval ook om de Samsung Galaxy S4? Je kunt namelijk de handleidingen hiervoor vinden in onze toestelhulp. Hier staat alles stap voor stap in beschreven!

Laat even weten of het allemaal gelukt is, als je nog ergens tegenaan loopt, dan horen we dat namelijk graag van je!

Reageer