Ascend Y300 B189 Official International Firmware Released Ascend Y300 B189 Official

Voor de mensen die hun Huawei Y300 geroot hebben en dus NIET de T-Mobile updates krijgen is er goed nieuws!

Ben je de ROM's van derde zat en wil je een volledige Stock ROM maar wel met alle nieuwe verbeteringen dan kun je deze ROM van de Huawei site plukken!

Heb je een Stock Huawei Y300 wacht dan nog even rustig af..... Binnenkort is er ook voor hen een update via de " normale" weg (dat word vrijwel zeker versie B199) ...

Kan of wil je niet wachten dan is deze internationale ROM volledig veilig en zal NIET je garantie in gevaar brengen.

http://goo.gl/UnfBri

Meer informatie over de ROM:

f you are in to the Android ROM world this news might not interest you. But if you are a regular Ascend Y300 user its worth noting that Huawei has just released international B189 firmware for your phone. Like we said we know leaks like B199 is available at your disposal  but if you don’t want to go that path, B189 is the latest and greatest risk free official firmware for you.

Here are some of the details about this release

Phone model – Huawei Ascend Y300-0100
Firmware version - V100R001C00B189
Android version – 4.1
Emotion UI version – 1
Country – International
Size – 557MB

Upgrading to this official firmware will not void your warranty and the process is very easy to follow. A guide is included in the firmware download file and the default Huawei firmware update method is used. This firmware is international so most of the languages are included. If you are going to install this firmware please let us and the other users know about your thoughts.

2 reacties

Helaas, was het maar zo makkelijk. Dit werkt alleen voor unbranded huawei apparaten. Dit komt doordat er een imei check in de rom zit, waardoor deze versie niet op T-Mobile apparaten installeert. Het resulteert in een error.

Een work around is met een speciale tool je imei op 0 zetten, vervolgens je deze rom installeren, en dan een backup van je imei terugzetten. Ondanks dat het werkt raad ik het af.

Wat zou kunnen werken is als je een V100R001NLDC150B... versie kunt vinden. Waarschijnlijk installeert die wel op T-Mobile apparaten. Ik zou het ook erg waarderen als T-Mobile de update.app / dload folder vrijgeeft, maar meerdere verzoeken hebben niets opgeleverd.
Mwa, de B199 is gelijk aan de B194.....  Eigenlijk is de B194 gelijk (op de bloatware na) aan de Duitse B199.....   Die heb ik namelijk op de andere (geroote) Y300 staan.  Als je nu een Unbranded koopt komt hij met de B199.

En je hebt absoluut gelijk  ik vind dat elke provider de downloads gewoon als image aan moeten bieden....

Reageer