auto restart Sony Xperia L

Hee,

Ik heb een tijdje terug waterschade aan mijn telefoon opgelopen( ik denk net na de zomervakantie) hij heeft een weel toen in de rijst gelegen en alles deed het gelukkig. Maar sinds een paar weken start hij op volstrekt willekeurige momenten op. Maakt niet echt uit waar ik,ben. ( eindhoven -utrecht -gouda). Een tijdje terug las ik een topic hierover en daarin stond dat je hem moest resetten naar de fabrieksinstellingen. Ik dat direct doen maar hij blijft nog steeds opnieuw opstarten. Nu hoop ik dat er nog iets anders is wat ik,zelf kan doen.. Anders ben ik ook verzekerd maar hoe gaat dat in zijn werking? Krijg ik een leen toestel? moet ik hem zelf opsturen of naar de winkel? Hoelang duurt de reparatie ongeveer?
Groetjes yvette

3 reacties

Reputatie 3
Je kan de software nog proberen te herstellen met Sony Update Service ( SUS ) of met PCcompagnion maar ik vres dat je hem ter reparatie moet aanbieden, gelukkig heb je een verzekering daarvoor.

Een leentoestel krijgen is afhankelijk van je verzekering volgens mij, ik zou even in de voorwaarden kijken. Ik weet niet of de T-mobile shops zelf aan leentoestellen doen..
Oké ik ga morgen wel Ff bij de winkel langs. dankje voor de snelle reactie
Ik had een xperia L en ik kan zeggen dat het random opnieuw opstarten niet dood de waterschade die je hebt gehad komt, zoals al vezegt een oplossing voor dit probleem is om met SUS de firmware opnieuw te installeren.

Reageer