Beantwoord

Automatisch uit en aan schakelen van mijn xperia z5 compact

• 10 maart 2016
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

vandaag mijn xperia z5 compact binnen gekregen maar vanaf het moment dat ie aan staat schakelt hij zich uit waar na weer op te starten zonder vraag naar pin code. Wat is dit en hoe krijg ik het weg .

groetjes Carina
icon

Beste antwoord door Sam- 11 maart 2016, 10:22

Hoi Carina,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Gaaf dat je voor de Xperia Z5 hebt gekozen. Het zou natuurlijk ook fijn zijn als deze na ontvangst direct naar behoren werkt. Heb je de telefoon al aan een oplader gekoppeld? Krijg je nog iets te zien in beeld voordat je telefoon opnieuw start? Het is goed dat je dit op tijd bij ons hebt aangegeven.

Mocht je toestel daadwerkelijk defect zijn dan kan je dit bij ons aangeven. Omdat je jouw toestel pas een paar dagen hebt heb je recht op een nieuw toestel wanneer je telefoon defect is.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Carina,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Gaaf dat je voor de Xperia Z5 hebt gekozen. Het zou natuurlijk ook fijn zijn als deze na ontvangst direct naar behoren werkt. Heb je de telefoon al aan een oplader gekoppeld? Krijg je nog iets te zien in beeld voordat je telefoon opnieuw start? Het is goed dat je dit op tijd bij ons hebt aangegeven.

Mocht je toestel daadwerkelijk defect zijn dan kan je dit bij ons aangeven. Omdat je jouw toestel pas een paar dagen hebt heb je recht op een nieuw toestel wanneer je telefoon defect is.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.

Reageer