Beantwoord

Backup terugzetten lukt niet na software herstel bij Sony Xperia Z1 compact

Goedemiddag,
Na de laatste update (Android) hoorde de ontvanger mij heel bibberig en met dubbele tong dus met Sony Support gechat en een software herstel uitgevoerd. Daarna de backup van vanochtend willen terugzetten maar helaas ben nu alles kwijt. Ik heb alles via Sony Bridge for Mac gedaan en alle software is up to date.
Heeft iemand de gouden tip? Morgen word ik gebeld door Sony maar hoop het nu zsm al opgelost te hebben.
Buildnr. 14.5.A.0.270
icon

Beste antwoord door NatasjaStb 6 juli 2015, 13:59

Hoi,
Het was een software probleem en moest de telefoon via Bridge for Mac laten repareren (softwareherstel). Dan een backup van dezelfde ochtend terugzetten.
Helaas is er een probleem van mijn backup in Bridge for Mac geweest. Hij gaf aan een backup op 01 juli gedaan te hebben maar als ik via de finder verder ging zoeken (op verzoek van Sony) had de backup de files niet opgeslagen in het backup mapje. Sony Bridge for Mac heb ik er dus ook afgehaald en opnieuw geinstalleerd.
Uiteindelijk dus nog behoorlijk wat foto's, app'jes en andere gegevens kwijt geraakt. Veel ook terug te halen via de google backup.

Alles weer opnieuw erop gezet en kan weer verder. Aan de hulp van Sony ligt het niet, zij hebben het super geduldig doorgenomen met mij.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi NatasjaStb,

Door de drukte zijn onze wachttijden helaas wat opgelopen, waardoor mijn bericht waarschijnlijk mosterd na de maaltijd is! :(

Ik ben heel benieuwd wat er uit het telefoongesprek met Sony is gekomen? Hebben zij je kunnen helpen met dit probleem?

Laat het even weten wat zij je hebben verteld en of wij nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Hoi,
Het was een software probleem en moest de telefoon via Bridge for Mac laten repareren (softwareherstel). Dan een backup van dezelfde ochtend terugzetten.
Helaas is er een probleem van mijn backup in Bridge for Mac geweest. Hij gaf aan een backup op 01 juli gedaan te hebben maar als ik via de finder verder ging zoeken (op verzoek van Sony) had de backup de files niet opgeslagen in het backup mapje. Sony Bridge for Mac heb ik er dus ook afgehaald en opnieuw geinstalleerd.
Uiteindelijk dus nog behoorlijk wat foto's, app'jes en andere gegevens kwijt geraakt. Veel ook terug te halen via de google backup.

Alles weer opnieuw erop gezet en kan weer verder. Aan de hulp van Sony ligt het niet, zij hebben het super geduldig doorgenomen met mij.
Reputatie 7
Badge +20
Hey NatasjaStb,

Heel erg bedankt voor de terugkoppeling! :)

Zonde dat je nu alsnog dingen kwijt bent geraakt, maar gelukkig is er nog veel gered ook en kun je weer aan de slag!

Reageer