Vraag

Badged Meldingen met Launcher

• 26 januari 2017
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hallo allemaal.

Sinds gister in het bezit van de Motorola Moto G4 Plus en ben er blij mee,
Echter is er iets dat ik maar niet goed krijgt en dat is het volgende,

Normaal zie je op je scherm hoeveel meldingen je heb in Whatsapp , Facebook en Mail. Echter zie ik dit op mijn Moto dus niet. Ik krijg wel gewoon mijn berichten binnen zoals het behoord, Maar wat ik niet krijgt is bvb bij Whatsapp: op het scherm zie je het Icoontje van WhatsApp. in dat icoontje zie je dan normaal een rode badge (rondje) met daarin het getal van de aantal berichten. ook bij Facebook zie ik dat rode rondje met aantal niet. Ik heb naar mijn inziens alles al geprobeerd maar het lukt me maar niet het zichtbaar te krijgen. Dit wil ik wel graag.
Wie o Wie kan mij helpen?

Motorola Moto G4 Plus
Android 6.0.1

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

De Motorola Moto G4 draait op "stock" Android, dat wil zeggen dat er geen aanpassingen zijn gedaan zoals wat Samsung, Sony, HTC enz doen.

Stock Android heeft geen icoontje met aantal berichten. Gemiste e-mails, Facebook berichten en WhatsApp berichten horen gewoon te komen in de statusbalk.

Groet,
Dank je voor het snelle antwoord.

Snap ik het goed als ik zeg dat ik dit dus ook niet met een of andere omweg wel kan krijgen?
Hoi pvf.

Als je de Nova Launcher zou gebruiken, kun je TeslaUnread gebruiken om de tellers terug te krijgen.

Reageer