Beantwoord

Batterij Huawei P10

• 29 april 2017
  • 3 reacties
  • 5776 Bekeken

overal lees ik dat de batterij van de Huawei p10 niet lang mee gaat op een dag met intensief gebruik ook al ken je via je instellingen veel instellingen om de batterij zoveel mogelijk te besparen maar zoals ik zijn er vast ook mensen die een filmpje kijkt de gehele dag muziek luistert of zo verspreid door de dag een spelletje speelt maar wat mij vraag is krijg je gerantie op de batterij of komt er een verbetering qua nieuwe uitgave of updates die het batterij loopt de telefoon ook snel leeg met intensief bellen wordt die heet met zware apps en of tijdens het laden ?
icon

Beste antwoord door David 2 mei 2017, 14:47

Hoi GabbyRoffa,

Ervaar je zelf problemen op het moment met de batterij van de Huawei P10? Naar mijn weten is de batterij van de P10 namelijk behoorlijk sterk en kan deze een flink tijdje mee! De activiteiten die jij aankaart kunnen behoorlijk batterij verbruiken, dus het zou niet heel vreemd zijn als je met dergelijk verbruik een dag met de batterij doet. Misschien kun je een beetje aangeven hoe lang jouw batterij met jouw verbruik doet, vanaf 100%, dan hebben we daar een beter beeld van. Een andere uitgave of mogelijkheid tot omruilen zal er niet snel komen, dat gebeurt alleen bij zeer grote problemen, zoals met de Samsung Galaxy Note 7. Wellicht dat er binnenkort een update verschijnt, maar het is handig om daar niet op te wachten en te kijken of we een oorzaak kunnen ontdekken!

Je kunt ook de tips uit dit topic eens doornemen, hier staan een aantal suggesties in om de batterijduur te verlengen. Zou je dit eens kunnen testen en kijken of het dan beter werkt? :)

We zien jouw reactie graag tegemoet! Hopelijk wordt er dan meer duidelijk!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi GabbyRoffa,

Ervaar je zelf problemen op het moment met de batterij van de Huawei P10? Naar mijn weten is de batterij van de P10 namelijk behoorlijk sterk en kan deze een flink tijdje mee! De activiteiten die jij aankaart kunnen behoorlijk batterij verbruiken, dus het zou niet heel vreemd zijn als je met dergelijk verbruik een dag met de batterij doet. Misschien kun je een beetje aangeven hoe lang jouw batterij met jouw verbruik doet, vanaf 100%, dan hebben we daar een beter beeld van. Een andere uitgave of mogelijkheid tot omruilen zal er niet snel komen, dat gebeurt alleen bij zeer grote problemen, zoals met de Samsung Galaxy Note 7. Wellicht dat er binnenkort een update verschijnt, maar het is handig om daar niet op te wachten en te kijken of we een oorzaak kunnen ontdekken!

Je kunt ook de tips uit dit topic eens doornemen, hier staan een aantal suggesties in om de batterijduur te verlengen. Zou je dit eens kunnen testen en kijken of het dan beter werkt? :)

We zien jouw reactie graag tegemoet! Hopelijk wordt er dan meer duidelijk!
Ik heb de telefoon nu zo'n 2 weken, en sta op het punt om ermee terug te gaan naar de winkel. Ik kijk geen tot amper YouTube/filmpjes, luister geen muziek en heb er ook geen spelletjes op staan. Het enige dat ik doe is af en toe wat appen, surfen of op Facebook en mijn batterij is om 8 uur 's avonds nog maar 10%. Iedere dag weer, zelfs als ik mijn telefoon amper heb gebruikt op een dag. Kan me niet voorstellen dat dit normaal is toch?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Danny033,

Zonde dat de batterij van de P10 niet bevalt, hoe is dat met het toestel verder?

90% batterij in één dag is niet heel opmerkelijk, maar dat is natuurlijk wel erg afhankelijk van het gebruik. Als je het toestel niet of nauwelijks gebruikt, dan is het wel veel inderdaad. Heb je al gecontroleerd of er misschien applicaties op de achtergrond draaien en dat die de oorzaak zijn van de batterijduur? Zou je anders de tips uit dit topic eens kunnen doornemen om te kijken of je nog iets kunt ontdekken?

Als dit geen effect heeft, dan zou ik je dit stappenplan willen aanraden. Hier staan een aantal stappen in die je zelf thuis kunt ondernemen. Ik zie dat je de aankoop 3 juni hebt gedaan in de T-Shop. Omruilen is in dit geval dan ook niet meer mogelijk, dus ik hoop dat we het op deze manier kunnen oplossen.

We zijn erg benieuwd naar de uitkomst, dus houd ons op de hoogte!

Reageer