Beantwoord

Batterij laadt slecht op van LG G3

• 14 januari 2017
  • 4 reacties
  • 1603 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
Mijn mobiel is van oktober 2015 en nu ondervind ik problemen met opladen van de batterij. Dit duurt erg lang. Heb de batterij al verwijderd en in de diepvries gehad, maar verder ( behalve de fabrieksinstelling activeren) weet ik niet wat te doen. En ik wil niet naar fabrieksinstelling, dan ben ik mijn hele agenda enz.. kwijt!!!
icon

Beste antwoord door Thalina 16 januari 2017, 10:14

Hoi Xira,

Wat balen dat je batterij kuren heeft! Goed om te lezen dat zelf al wat dingen hebt geprobeerd. De tip om je batterij in de vriezer te leggen is overigens nieuw voor mij 😉 Zag je batterij er nog anders uit dan normaal? Dikker of bubbeltjes? Heb je al eens een andere oplader geprobeerd? En een ander stopcontact? Wat gebeurt er als je je toestel oplaadt via je computer, gaat het dan sneller? Heb je verder al eens gekeken of er misschien vuil in de aansluiting voor het opladen zit in jouw toestel? Zo ja, dan kun je dit heel voorzichtig proberen schoon te maken. Je zou ook kunnen kijken of een nieuwe batterij het probleem oplost.

Als bovenstaande tips niet helpen zou je inderdaad kunnen proberen of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen helpt. Zoals Soyyo al aangaf kun je gewoon een back-up maken van al jouw gegevens zodat je niets kwijt bent. In dit topic staat uitgelegd hoe dit werkt. Als je de back-up hebt gemaakt, dan kun je in dit topic vinden hoe je je toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen.

Een hoop tips en vragen! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Maar je kunt toch een back-up maken van je persoonlijke data (gegevens) voordat je reset naar fabrieksinstellingen? Zoek daar een wat over op op Google.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Xira,

Wat balen dat je batterij kuren heeft! Goed om te lezen dat zelf al wat dingen hebt geprobeerd. De tip om je batterij in de vriezer te leggen is overigens nieuw voor mij 😉 Zag je batterij er nog anders uit dan normaal? Dikker of bubbeltjes? Heb je al eens een andere oplader geprobeerd? En een ander stopcontact? Wat gebeurt er als je je toestel oplaadt via je computer, gaat het dan sneller? Heb je verder al eens gekeken of er misschien vuil in de aansluiting voor het opladen zit in jouw toestel? Zo ja, dan kun je dit heel voorzichtig proberen schoon te maken. Je zou ook kunnen kijken of een nieuwe batterij het probleem oplost.

Als bovenstaande tips niet helpen zou je inderdaad kunnen proberen of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen helpt. Zoals Soyyo al aangaf kun je gewoon een back-up maken van al jouw gegevens zodat je niets kwijt bent. In dit topic staat uitgelegd hoe dit werkt. Als je de back-up hebt gemaakt, dan kun je in dit topic vinden hoe je je toestel terugzet naar de fabrieksinstellingen.

Een hoop tips en vragen! Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties. Heb idd probleem kunnen oplossen dankzij deze website. Heb LG PC suite op mijn laptop kunnen downloaden en daarna backup gemaakt en software update. Best trots eigenlijk dat ik het kon oplossen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Xira,

Kijk, fijn om te horen dat het gelukt is! En je mag zeker trots op jezelf zijn, soms kun je meer dan je denkt! 🙂 Hoe gaat het nu met je batterij? Gaat 'ie langer mee? Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen!

Reageer