Vraag

batterij snel leeg

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 3
Je kunt testen of het aan de accu ligt:
Tst in vliegtuigmodus zetten en zorgen dat je accu 100% is opgeladen.
Op bellen drukken en deze combinatie ingeven: *#*#3424#*#*
In het volgende scherm:batterie test kiezen.
Instructies volgen
Toestel 1 uurtje zijn werk laten doen.

Als de accu na het test uur onder de 70% is dat heb je een accu probleem.

Alle andere genoemde dingen hier testen je accu niet.
hallo,

ik heb ook problemen met mijn telefoon hij haalt de midag nog niet en dan is hij al leeg . en ik heb ook nog een oude simkaart kan ik ook een nieuwe simkaart krijgen om zo misschien het probleem op de lossen . Want dit is echt balen !
Mijn batterij was vanmorgen ineens leeg nadat hij vanmorgen nog voor driekwart opgeladen was. Ik heb er niets meer meegedaan daarna.
Eerder viel mijn telefoon ook wel eens uit. Verder is hij zeeeeer traag.
Kan het ook aan de Sim-kaart liggen?
Reputatie 3
Badge +1
Mijn batterij was vanmorgen ineens leeg nadat hij vanmorgen nog voor driekwart opgeladen was. Ik heb er niets meer meegedaan daarna.
Eerder viel mijn telefoon ook wel eens uit. Verder is hij zeeeeer traag.
Kan het ook aan de Sim-kaart liggen?

Zou je willen aangeven welk toestel je heb en hoelang je deze al heb.
je kan een aantal dingen proberen zoals een back-up maken van je tel en daarna een harde reset te geven. Werkt dit niet dan ligt het toch echt aan je batterij. Indien mogelijk een nieuwe batterij aanschaffen. Heb je een ingebouwde accu zoals bijvoorbeeld bij de HTC one X one m7&m8 moet je hem op reparatie sturen.

Laat even weten of het resetten van je toestel geholpen heeft !!
Ik heb een HTC Desire C van bijna 2 jaar oud. Ik probeer nu een back up te maken via de HTC sync manager, maar dat lukt niet erg. Dus nog maar even geen harde reset, want dan ben ik al mijn contacten kwijt.
Reputatie 3
Badge +1
al je contacten staan opgeslagen op je gmail account dus daar hoef je geen zorgen over te maken. wat wel handig is om hem even te synchroniseren voor dat je hem reset.
maar wat lukt er precies niet ?
Ik had ook nog telefoonnummers op mijn simkaart en ik heb nu gevonden hoe ik die naar mijn google-account kan exporteren. Maar waarom de HTC sync manager alleen met foto's lukte snap ik niet.
Reputatie 6
Hallo DVooijs

Waarom het niet lukt met jouw contacten kan ik je niet zeggen 😞 Misschien heeft HTC de ondersteuning hiervoor niet voortgezet. Dit zou je na kunnen vragen bij HTC Support. Ik vind het wel fijn dat het uiteindelijk gelukt is om via jouw Google account de contacten te behouden 🙂

Reageer