Beantwoord

Beeldscherm valt uit op de sony xperia Z

Goeiedag,
Ik heb een sony xperia z
De probleem is dat als ik iemand bel de beeldscherm uitvalt dus ik hoor hem wel alleen zie ik de scherm niet
Ik heb op Google gekeken en er stond bij dat ik de sensor uit moest zetten alleen kon ik die niet vinden
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 19 september 2013, 17:18

@g.carkci
Mooi om te lezen dat het gelukt is! Hoe heb je het probleem op kunnen lossen? :)

Ter informatie: op het Forum streeft men ernaar om binnen 48 uur een reactie op je post te geven. Dit om andere klanten ook de gelegenheid te geven te antwoorden op je vraag. Als je zeer snel (binnen een paar uur) reactie wilt dan kun je beter je vraag via Twitter of Facebook stellen.

Bekijk origineel

4 reacties

Al opgelost, Bedankt Tmobile met jullie slome reacties ...
Reputatie 5
Badge +11
@g.carkci
Mooi om te lezen dat het gelukt is! Hoe heb je het probleem op kunnen lossen? :)

Ter informatie: op het Forum streeft men ernaar om binnen 48 uur een reactie op je post te geven. Dit om andere klanten ook de gelegenheid te geven te antwoorden op je vraag. Als je zeer snel (binnen een paar uur) reactie wilt dan kun je beter je vraag via Twitter of Facebook stellen.
Reputatie 6
@g.carkci

Off-topic: in dit topic heb je ook een vraag gesteld, die inmiddels door Moderator Bram is beantwoord. Wil je daarop nog reageren in het topic zodat we dat verder in behandeling kunnen nemen?
Reputatie 6
@g.carkci

Off-topic: in dit topic heb je ook een vraag gesteld, die inmiddels door Moderator Bram is beantwoord. Wil je daarop nog reageren in het topic zodat we dat verder in behandeling kunnen nemen?

Reageer