Beantwoord

Berichten lezen op Huawei WiFi dongel

in het display van mijn Huawei wifi dongel staan 6 berichten.
Hoe kan ik deze uitlezen ?
icon

Beste antwoord door David 25 november 2015, 11:26

Hoi Wimdedigibeet (scherpe gebruikersnaam! 😉 )

Welkom op ons Forum!

Gaat het om de Huawei E5372? Als hier in het display berichten staan in de vorm van een envelopje, dan kun je deze lezen via een PC. Door je Huawei aan te sluiten krijg je dan de optie om deze berichtjes te lezen, dit kan niet via het apparaat zelf.

Laat even weten of het gelukt is en anders hoor ik graag om welke Huawei dongel het gaat!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wimdedigibeet (scherpe gebruikersnaam! 😉 )

Welkom op ons Forum!

Gaat het om de Huawei E5372? Als hier in het display berichten staan in de vorm van een envelopje, dan kun je deze lezen via een PC. Door je Huawei aan te sluiten krijg je dan de optie om deze berichtjes te lezen, dit kan niet via het apparaat zelf.

Laat even weten of het gelukt is en anders hoor ik graag om welke Huawei dongel het gaat!
Het gaat om een E5577Cs-321 ,het wachtwoord onder de accu werkt niet.
Sorry David,
Waarschijnlijk heb ik een type fout gemaakt want nu is het wel gelukt en heb ik tevens dat ww vervangen.
bedankt.
gr. wimdedigibeet.
Ik kan dus via het Huawei IP adres inloggen en daar uitlezen.
David,
Is het normaal als we met 2 personen gebruik maken van deze wifi dongel samen per dag een bundel van 1 GB opmaken ?
Ik heb het maximale bundel abonnement van 12 GB per maand omdat ik waar ik woon geen goede ADSL verbinding heb ,geen glasvezel en geen kabel.
Is er nog een ander alternatief dan 4G wifi ?
gr. wimdedigibeet
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Wim,

Goed om te lezen dat het is gelukt. ;)

Met 2 personen via een laptop 1 GB per dag gebruiken is heel normaal. Als je af en toe video's kijkt in HD op Youtube, muziek streamt of veel bestanden downloadt dan bereik je de 1GB al binnen een paar uur. Waar gebruiken jullie je laptop voor? Misschien dat we je nog tips kunnen geven om het internet verbruik te verminderen.

Via T-Mobile zijn er helaas geen alternatieven voor een Mi-Fi router via het 4G netwerk. Mijn excuses dat we je geen alternatief kunnen bieden.
We gebruiken beide onze laptop voor hoofdzakelijk te surfen op het internet maar ook voor Facebook en ik lees ook de krant via het internet.
Muziek of filmpje`s downloaden doen we nauwelijks.
Heb je nog tips om dit "zuiniger" te doen ?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Wim,

Ik ben even opzoek gegaan naar wat tips voor je! Zo zou je een Data Saver kunnen gebruiken zoals deze extensie voor in je Chrome browser. Verder kun je in Facebook de video-instellingen aanpassen. Met een lagere videokwaliteit en het niet-direct-afspelen van video's kun je ook data besparen. Als laatste tip wil ik je adviseren om automatische updates uit te schakelen daar is namelijk ook een actieve verbinding voor nodig!

Hopelijk heb je er wat aan! 😉
Bedankt Amy, ik heb de tips uitgevoerd en gaan zien of het genoeg invloed heeft.

Reageer