Vraag

Bestellen in Nokia - OVI store lukt niet

Hallo,

voor het eerst sinds een paar jaar wou ik weer een app in de Nokia - winkel (OVI store) kopen voor mijn Nokia 700.
Ik wil betalen via mijn telefoonrekening maar hij geeft een foutmelding. Ik heb nog een oude Orange simkaart en hij geeft bij mijn gegevens ook "Orange NL" aan. Zou dit de oorzaak zijn?

5 reacties

Ik zie dat ik een moeilijke vraag heb gesteld, want tot nu toe nog geen reactie gehad van iemand van T-mobile, meestal duurt het niet zo lang. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om te kijken wat er aan de hand is met mijn account/abbonement. Ik heb een Flex 15 + internet. Alvast bedankt.
Reputatie 6
Hoi Dyniel en welkom op het T-Mobile Forum! :)

'AppStore Billing' wordt nog niet voor alle AppStores aangeboden. Voor de OVI Store is helaas nog geen datum bekend wanneer dit zal worden aangeboden.

Daarnaast heb ik in ieder geval een nieuwe T-Mobile simkaart voor je aangevraagd om te voorkomen dat je in de toekomst misschien problemen kan ondervinden met het gebruik van de Orange simkaart, bijvoorbeeld bij gebruik in het buitenland. De simkaart ontvang je binnen max. 3 werkdagen en kan je activeren via My T-Mobile.
Raymond,
bedankt voor je reactie.
Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met mijn simkaart, ook in het buitenland niet, maar het was toch verstandig om een nieuwe aan te vragen, gezien Orange niet meer bestaat en de simkaart zelf bijna 10 jaar oud is. Weet je trouwens of de lijst met toestellen op My T-Mobile nog aangevuld wordt? Mijn nieuwe toestel (Nokia 700) staat er niet op...
Reputatie 5
@Dyniel

De lijst op My T-Mobile waarin je je eigen toestel kan selecteren en opslaan is niet meer actief. Hieraan is ook geen functionaliteit meer verbonden en deze optie wordt binnen kort volledig van de site gehaald. Onze toestelhulp website wordt wel regelmatig geüpdate met de nieuwste toestellen in ons assortiment. Voor een overzicht van Nokia toestellen in de toestelhulp kun je hier terecht. 🙂
Hallo,
mijn porobleem is inmiddels verholpen. Het lag aan de simkaart, die nog van Orange was. Nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd en vanochtend heb ik de app kunnen bestellen en downloaden.
Deze topic hoort volgens mij niet in subforum "Toestel", maar dat moeten jullie zelf weten.
In ieder geval bedankt.

Reageer