Beantwoord

Bestellen LG Camera Module Cam Plus voor LG G5

Hallo, ik heb mijn lg5 besteld tijdens de actie periode (gratis LG Camera Module Cam Plus). Kan iemand mij uitleggen hoe en waar ik deze kan bestellen? Vind hier niets over op de website van T-Mobile of lg.
Ben benieuwd of iemand dit weet.
icon

Beste antwoord door Thalina 12 mei 2016, 13:46

Hoi DinaE,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom! :)

Die wil je natuurlijk wel ontvangen, dus goed dat je het even navraagt! Ik zie inderdaad dat je je toestel binnen de actieperiode hebt besteld. Je kunt dan via de website van LG jouw Camera Module Cam Plus bestellen. Hoe bevalt je nieuwe LG G5 tot nu toe? Mooi toestel hoor!

Trouwens nog even iets anders: heb je al gehoord van T-Mobile Samen? Ik zie dat je namelijk nog geen groep hebt aangemaakt, terwijl je daar wel toffe dingen voor terugkrijgt. Helemaal gratis! 😉 Je kunt namelijk met je groepsleden onderling gratis bellen in Nederland en je kunt elke maand een cadeautje uitkiezen. Leuk meegenomen toch? In dit topic vind je meer info en op My T-Mobile kun je zelf jouw groep aanmaken.

Laat je even weten of het gelukt is met het bestellen van de camera?
Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi DinaE,

Leuk dat je langskomt op het forum, welkom! :)

Die wil je natuurlijk wel ontvangen, dus goed dat je het even navraagt! Ik zie inderdaad dat je je toestel binnen de actieperiode hebt besteld. Je kunt dan via de website van LG jouw Camera Module Cam Plus bestellen. Hoe bevalt je nieuwe LG G5 tot nu toe? Mooi toestel hoor!

Trouwens nog even iets anders: heb je al gehoord van T-Mobile Samen? Ik zie dat je namelijk nog geen groep hebt aangemaakt, terwijl je daar wel toffe dingen voor terugkrijgt. Helemaal gratis! 😉 Je kunt namelijk met je groepsleden onderling gratis bellen in Nederland en je kunt elke maand een cadeautje uitkiezen. Leuk meegenomen toch? In dit topic vind je meer info en op My T-Mobile kun je zelf jouw groep aanmaken.

Laat je even weten of het gelukt is met het bestellen van de camera?
Bestel maar niet kleur past er toch niet bij en het voelt alsof het van de intertoys af komt
Ik heb gisteren mijn LG g5 gekregen na verlening van mijn abonnement. Dat ging heel snel (binnen een dag) waarvoor mijn complimenten aan T-mobile en bezorger. Ik ben blij met het toestel. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om via LG de cam module te bestellen. De website zegt dat mijn IMEI nummer niet klopt. De afdeling van LG die over deze actie gaat is te beroerd om mij normaal te woord te staan of in ieder geval de illusie te wekken dat ze hun best doen. Ik krijg op mijn berichten het volgende terug:

"Onze welgemeende excuses, u heeft een toestel met een niet-deelnemend imei-nummer aangeschaft. Het enige dat wij van u kunnen vragen is om een deelnemend toestel aan te schaffen om nog deel te kunnen nemen aan deze promotie."

Want zo gaat dat natuurlijk, je koopt gewoon een nieuw toestel als de actie niet werkt (?!?)

Op mijn vragen krijg ik terug:

"Wij moeten ons houden aan de actievoorwaarden. Er mag helaas niet coulant worden gedaan jegens klanten die een toestel zonder deelnemend imei-nummer hebben aangeschaft."

T-mobile is heel vriendelijk en gaat kijken wat hier nog aan gedaan kan worden. Ik heb inmiddels een andere afdeling gesproken bij Lg, kreeg een mevrouw aan de telefoon die wel heel vriendelijk naar mijn verhaal luisterde en een verzoek naar de technische afdeling heeft aangemaakt. Hoop dat dit goed gaat want op deze vriendelijke mevrouw na heeft LG voor mij volledig afgedaan.

Daarnaast is deze actie van LG op zo'n manier volgens mij misleidend. Probleem is dat je als klant dus nooit kunt weten of je toestel wel of niet kwalificeert. Je kunt niet van te voren het IMEI nummer checken en op de site invullen en dan je toestel kopen.

De actievoorwaarden zijn dus niet transparant en onmogelijk na te komen als je toevallig wel een LG G5 hebt gekocht die binnen de actie termijn valt en het juiste model heeft met het juiste EAN nummer maar toevallig niet binnen de batch met IMEI nummers valt die LG heeft opgenomen in de computer . Dat kun je een klant nooit verwijten.

LG schort dus eenzijdig de actievoorwaarden op met als mededeling dat de klant zich er niet aangehouden heeft. Dat is volgens mij juridisch niet helemaal in orde maar erger nog het getuigt van een volkomen willekeur en minachting naar de klant toe als het niet wordt opgelost.

Kortom, kost allemaal bakken vol tijd. Ik weet dat t-mobile op dit moment waarschijnlijk hard zijn best doet om hier nog iets in te kunnen beteken en hopelijk voor de rest ben ik gewoon degene met pech.
Reputatie 7
Badge +20
Hey David (goede naam trouwens ;)),

Dat is inderdaad een situatie waar je nogal vreemd van staat te kijken. Het is inderdaad wel erg zuur als je buiten deze actie zou vallen doordat je toevallig een toestel hebt met een IMEI-nummer dat niet meedoet. Dit lijkt mij sowieso een vreemde gang van zaken, je zou het of op alle toestellen moeten doen of op geen enkele, naar mijn mening..

In ons systeem zie ik inderdaad dat mijn collega er navraag over heeft gedaan bij de afdeling die hier wellicht wat mee kan. Ik hoop dan ook van harte dat zij nog iets voor je kunnen betekenen. Heb je toevallig in de tussentijd nog contact opgenomen met LG om je klacht neer te leggen?

Zoals gezegd hoop ik dat dit alsnog rechtgetrokken wordt en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Let wel even op dat je naast de cam plus module ook de extra batterij krijgt. Daar adverteren ze immers mee maar krijgt niet iedereen standaard thuis gestuurd.
Hoi David, dan voor je bericht. Ben 3 e-mails en 3 telefoontjes verder naar LG. Afgelopen woensdag is er een verzoek ingediend om hier nogmaals naar te kijken, maar aangezien promoties kennelijk dwarsligt gaat men nu kijken of de technische afdeling nog iets weet. Van zowel LG nog niets vernomen, dwz dat deze specifieke telefoon vanwege een afgewezen Imei nummer niet mee kan doen met de actie.

Ik vraag me dan toch af hoe moeilijk het kan zijn voor LG om zo'n ding, dat ze toch zouden weg geven, alsnog op te sturen naar een klant die kan bewijzen dat hij niet op illegale wijze in het bezit is gekomen van telefoon en bijbehorende IMEI.

Interessant is overigens ook dat deze politiek van vertraging tot gevolg heeft dat (zou je dat willen) je ook je telefoon niet meer kunt inruilen/teruggeven omdat opzegtermijnen verlopen....
Ik had exact het zelfde. Vorige week mijn nieuwe lg g5 binnen met abon. Ik zag de actie en heb gelijk de mobil geregistreerd. Helaas het zelfde verhaal ik kon mijn imei nr niet invoeren. Ook een mail gestuurd en net zn verhaal terug. Ik heb toen weer gemaild en ik kreeg dit terug......

Geachte heer/mevrouw ,
Bedankt voor uw bericht.

Er is een interne lijst opgesteld met deelnemende imei-nummers. Er mag helaas niet coulant worden gedaan jegens klanten die een toestel zonder deelnemend imei-nummer hebben aangeschaft. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sjors
LG
Reputatie 2
Ik heb exact hetzelfde als je hierboven en ook een geweldige mail van Sjors. Bij mij werd er ook nog bij verteld dat ik en ik quote " Het enige dat wij van u kunnen vragen is om een deelnemend toestel aan te schaffen om nog deel te kunnen nemen aan deze promotie".
Ik heb 2 keer gemaild en nu het probleem bij de T-mobile shop neergelegd aangezien hun erbij vertelde dat de cam plus actie erbij zat want anders had ik het waarschijnlijk niet bij de T-mobile shop aangeschaft.

LG vind ik in deze erg teleurstellend.
Ik hoop wel dat ik niet teleurgesteld wordt door T-mobile.
Dat is dezelfde persoon die op mijn berichten heeft gereageerd. Het is nu een week verder sinds mijn laatste contact met lg en t-mobile. Ik heb van beiden nog geen reactie ontvangen (anders dan hier op het forum). Bij nader inzien denk ik toch dat ook t-mobile hierin een rol speelt.

Feitelijk moet ik als klant nu aan de slag met een deal die t-mobile met LG heeft gemaakt (actie met cam Module). Omdat LG niet thuis geeft wordt de klant opgezadeld met het probleem. Dit lijkt me niet juist omdat t-mobile degene is die de aanbieding als zodanig heeft gepromoot. Dat LG zich niet aan de afspraak houdt ontslaat t-mobile niet van het naleven van de actiebepaling namelijk dat de klant een gratis camera module krijgt bij het abonnement. Het is geen loterij waarbij je kans maakt op, of ontvangt zolang de voorraad strekt.

Daarom mijn conclusie: ik als klant zou eigenlijk helemaal niet mijn tijd aan het bemachtigen van zo'n module hoeven te besteden. T-mobile dient hier achteraan te gaan. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat ze hier achter de schermen ook actief mee bezig zijn, maar misschien dat een van de mods dit nog kan bevestigen, of dat er een statement van t-mobile over de kwestie kan komen omdat er zo langzamer hand zich meer mensen aanmelden op het forum...
Reputatie 2
Dat is dezelfde persoon die op mijn berichten heeft gereageerd. Het is nu een week verder sinds mijn laatste contact met lg en t-mobile. Ik heb van beiden nog geen reactie ontvangen (anders dan hier op het forum). Bij nader inzien denk ik toch dat ook t-mobile hierin een rol speelt.

Feitelijk moet ik als klant nu aan de slag met een deal die t-mobile met LG heeft gemaakt (actie met cam Module). Omdat LG niet thuis geeft wordt de klant opgezadeld met het probleem. Dit lijkt me niet juist omdat t-mobile degene is die de aanbieding als zodanig heeft gepromoot. Dat LG zich niet aan de afspraak houdt ontslaat t-mobile niet van het naleven van de actiebepaling namelijk dat de klant een gratis camera module krijgt bij het abonnement. Het is geen loterij waarbij je kans maakt op, of ontvangt zolang de voorraad strekt.

Daarom mijn conclusie: ik als klant zou eigenlijk helemaal niet mijn tijd aan het bemachtigen van zo'n module hoeven te besteden. T-mobile dient hier achteraan te gaan. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat ze hier achter de schermen ook actief mee bezig zijn, maar misschien dat een van de mods dit nog kan bevestigen, of dat er een statement van t-mobile over de kwestie kan komen omdat er zo langzamer hand zich meer mensen aanmelden op het forum...

Helemaal mee eens. Daarom heb ik het neergelegd bij de T-shop en vrijdag (dan heb ik het toestel precies een week) ga ik pols hoogte nemen hoe het ervoor staat want de cam plus was de reden om te kopen bij T-shop anders had ik waarschijnlijk een huawei P9 of de Samsung S7 Edge/ note 7 genomen.

Ik hoop ook dat de mods misschien al iets meer weten of een mooie oplossing hebben voor dit probleem.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag allemaal,

We snappen dat jullie hier vragen over stellen en we zijn er achter de schermen inderdaad druk mee bezig.

Samen met LG zijn we met hoge prioriteit aan het kijken waar dit issue vandaan komt om het zo snel mogelijk voor jullie op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Zodra er meer bekend is plaatsen we een update in dit forumtopic.
Fijn dat te lezen, dankjewel voor de update.
Reputatie 7
Badge +15
Hallo allemaal,

Goed nieuws! Er is een verandering gedaan en ik wil jullie vragen om na 16:00 uur vandaag de aanvraag voor de CAM plus opnieuw te doen. Als alles goed gaat moet het weer naar behoren werken straks. 😃

Laten jullie weten of het gelukt is?
Gelukt! Ik krijg nu de melding: Bedankt voor je deelname aan het LG G5 CAM Plus introductieaanbod. We gaan je gegevens en documenten controleren en houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang.

@T-Mobile Dankjulliewel voor de adequate (re)acties.
Reputatie 2
Bij mij is het nu ook gelukt. @T-Mobile bedankt voor jullie inzet
Ja Tis mij ook gelukt, T-mobile thanks 😉 voor jullie inzet en reactie.
Reputatie 7
Badge +15
Jeeej! Fijn dat het gelukt is nu. Alvast veel plezier ermee en mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag! 😉
Ik kan me niet registreren. Hij pakt de foto's niet van de bon en doos. Wat nu?
Reputatie 2
Wordt er een foutmelding gegeven waarom de foto's niet kunnen uploaden?
Ik kan ze wel uploaden maar hij keurt ze niet goed. Misschien te klein bestand? Ik ben daar niet zo in thuis
Reputatie 2
Ik kreeg foutmeldingen dat ze te groot waren. Misschien andere foto's maken en nog een keer proberen. Kijk ook even hoe groot ze zijn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maik,

Heb je geprobeerd nieuwe foto's te maken? Is het nu inmiddels wel gelukt om ze up te loaden? Wat voor foutmelding krijg je te zien?
Heb ook nieuwe foto's geprobeerd. Blijft hetzelfde. Bestand moet minimaal 5mb zijn. En dan zijn ze.
Wat kan/moet ik nu dan doen??
Reputatie 7
Badge +15
Hey Maik,

Krijg je te zien dat ze te groot of te klein zijn? Waarmee maak je de foto nu? Zou je eens in je instellingen van je camera willen kijken of je ze misschien op een andere resolutie of kleiner formaat kunt maken?

Reageer