Beantwoord

Bestellen LG Camera Module Cam Plus voor LG G5

Toon eerste reactie

34 reacties

Let wel even op dat je naast de cam plus module ook de extra batterij krijgt. Daar adverteren ze immers mee maar krijgt niet iedereen standaard thuis gestuurd.

Goedemiddag allemaal!
Ik vraag me dan toch af waar je de extra batterij dan moet bestellen of waarbij je deze dan gekregen moet hebben?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi D.E.M.

Welkom op het forum!

Wat tof dat je hebt verlengd met de LG G5! 🙂 Hoe bevalt 'ie tot nu toe? Heb je de gratis LG Cam Plus camera module al aangevraagd?

Wat betreft de extra batterij waar Tammie55555 het over had: ik kan niets terugvinden van deze actie. Wel zie ik dat je kunt kiezen tussen 4 verschillende Friends met de LG G5 actie. Je kunt kiezen voor een gratis CAM Plus of voor €99,- korting op een andere Friend. Op deze pagina van LG vind je er meer informatie over.
Verder lees ik bij de specificaties op onze website het volgende: "Als jij de LG G5 koopt bij T-Mobile ben je niet alleen. Je kunt er namelijk een hele vriendengroep bijnemen. Zo heb je de LG Cam Plus, waardoor jij in combinatie met de LG G5 nóg mooiere en scherpere foto’s kunt maken. De batterij van de LG G5 is al sterk, maar de LG Cam Plus heeft een batterij van 1200 mAh, dus samen heb je een batterij van maar liefst 4000 mAh." Misschien is dat wat Tammie55555 bedoelde.

Weet je zo voldoende? Ik zou je in ieder geval adviseren om snel de LG Cam Plus camera module aan te vragen als je dat nog niet hebt gedaan! En verder wens ik je natuurlijk veel plezier met je nieuwe aanwinst! Laat je het weten als je nog aanvullende vragen hebt?
Hoi Amy.

Het is gelukt!!
Reputatie 7
Badge +15
Jaaaaa eindelijk! 😃
Hallo, ik had alles gedaan wat LG mij vroeg alles ingevuld , en nu krijg ik naar weken in eens deze mail.

Wij hebben je deelname aan het LG G5 introductie aanbod ontvangen en kunnen deze helaas nog niet honoreren. De reden hiervoor is:

Je hebt geen aankoopbewijs geüpload. De winkel, aankoopdatum en het product moet goed zichtbaar zijn om te controleren of je aan alle actievoorwaarden voldoet.
Deelname met dit IMEI nummer is niet mogelijk.

We verzoeken je de ontbrekende gegevens en/of documenten binnen 1 week aan ons door te geven.

Je kunt dit per e-mail (ingescand) sturen naar: lg@consumercare.info
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chie.stavast,

Heb je het aankoopbewijs opnieuw verstuurd? Zorg dat de informatie inderdaad goed zichtbaar wanneer je hem upload.

Laat ons weten of het dit keer wel goed gaat. Ik hoop het wel in ieder geval!
Hoi.

Ja tis nou goed gegaan, ik had een foto gemaakt en via Facebook weer op mijn computer gezet,maar daar door waren de foto beetje vaag, nu weer nieuwe foto's gemaakt en dit was goed gekeurd, zullen binnen kort wel binnen krijgen. bedankt voor je reactie

groet

Chiel stavast

Hi Chie.stavast,

Heb je het aankoopbewijs opnieuw verstuurd? Zorg dat de informatie inderdaad goed zichtbaar wanneer je hem upload.

Laat ons weten of het dit keer wel goed gaat. Ik hoop het wel in ieder geval!
Hallo

Ik kreeg een mail dat de datum niet zichtbaar/leesbaar was. Nu moest ik een mailtje sturen met foto. Maar ik ben dat mailtje kwijt. Wat is t mailadres?

Thanx
Reputatie 7
Badge +20
@Chie.stavast,

Aaah fijn dat het nu wel is gelukt! Leuk dat je hem straks wel binnenkrijgt. Kun je straks mooie en scherpe foto's maken! :D

@Maik Peters;

Gaaf dat jij voor de LG camera gaat. Je kan een mailtje sturen met naar lg@consumercare.info. Zorg dat alle informatie goed zichtbaar is zodat het gelijk wordt goedgekeurd.

Ik wens je alvast veel plezier met de nieuwe LG cam plus. 🙂

Reageer