Beantwoord

Bij uitgaande oproepen heb ik een afgeschermd nummer

• 14 maart 2017
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Zoals in de aan hef weergegeven geeft mijn toestel aan dat ik met een prive nummer bel.
In de toestel instellingen heb ik nummer weergeven aan iedereen ingesteld. Wat kan ik doen om dit ook zo te krijgen?
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2017, 09:54

Hey Rudyment,

Het klopt dus, dat iedereen die jij belt een afgeschermd nummer ontvangt? Heb je hier pas sinds kort last van of altijd al gehad? Zou het kunnen dat je onlangs een software update hebt uitgevoerd?

Ik heb jouw instellingen voor nummerherkenning even een reset gegeven om te kijken of dit het probleem heeft opgelost. Kun je dit eens testen? Als je een toestel met Android hebt, dan kun je ook even deze instructies doornemen om te kijken of de instellingen en het telefoonnummer correct in jouw toestel staan.

We horen graag van je of het op deze manier opgelost is! Keep us posted! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rudyment,

Het klopt dus, dat iedereen die jij belt een afgeschermd nummer ontvangt? Heb je hier pas sinds kort last van of altijd al gehad? Zou het kunnen dat je onlangs een software update hebt uitgevoerd?

Ik heb jouw instellingen voor nummerherkenning even een reset gegeven om te kijken of dit het probleem heeft opgelost. Kun je dit eens testen? Als je een toestel met Android hebt, dan kun je ook even deze instructies doornemen om te kijken of de instellingen en het telefoonnummer correct in jouw toestel staan.

We horen graag van je of het op deze manier opgelost is! Keep us posted! 🙂

Reageer