Beantwoord

BlackBerry 10-0015 error

• 12 februari 2014
  • 9 reacties
  • 775 Bekeken

wie kan mij helpen AUB
icon

Beste antwoord door Bram 17 februari 2014, 17:17

@johanvanderwilk

Ik heb het doorgesproken met de technische afdeling. Zij geven aan dat wanneer je niet opnieuw een fabrieksinstelling kunt doen en je via Blackberry Link ziet dat er geen updates beschikbaar zijn, je alleen nog een reparatie kunt laten uitvoeren. Een dergelijke reparatie kun je hier aanmelden.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
@johanvanderwilk Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je BlackBerry. Om welk BlackBerry type gaat het? Heb je het toestel al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? Laat het even weten Johan! 🙂
q10               daardoor is het probleem (Fabriekinstellingen) ontstaan en kan niet meer opstarten krijg steeds die melding ook geprobeerd via de blackberry link  geeft aan zijn geen updates beschikbaar . Ktijg via t-mobile ondersteuning ook geen goed antwoord en wacht nu al twee dage dat de technische dienst mij zou terug bellen maar tot nu toe nog geen telefoontje gehad. Slechte service
@johanvanderwilk

Ik heb het doorgesproken met de technische afdeling. Zij geven aan dat wanneer je niet opnieuw een fabrieksinstelling kunt doen en je via Blackberry Link ziet dat er geen updates beschikbaar zijn, je alleen nog een reparatie kunt laten uitvoeren. Een dergelijke reparatie kun je hier aanmelden.
dank je voor de info  Maar ik heb tot nu geen telefoontje gehad van de techniche dienst . Heb in tussen wel mijn telefoon opgestuurd.
Reputatie 6
Badge +16
@johanvanderwilk

Ah, als je deze ter reparatie hebt aangeboden dan zal het probleem opgelost worden door het reparatie centrum. Je kan zelf de status van de reparatie controleren via deze link.
Dank je . Ik heb dit inmiddels gedaan. Ik zie dat hun er ook moeilijkheden hebben.

Is doorgestuurd naar externe reparatie dienst.
mijn telefoon is bijna 2 weken in reparatie en wordt van de ene dienst naar de andere dienst gestuurd . Ik ben benieuwd hoelang dit allemaal gaat duren want ik kan nu niet internetten op mijn andere blackberry want daar zit weer een andere soort pakket op (blackberry pakket) En baaal hiervan omdat ik nu ook mijn parkeerapp niet kan gebruiken.

Ik kan alleen internet via een wifispot en di zijn niet overal dus ben ik verplicht om klein geld bij te hebben .

Ik hoop dat hij snel gerepareerd is. Extra kosten voor niks nu
Reputatie 4
Badge +4
Erg vervelende situatie. Ik hoop inderdaad ook dat het snel geregeld is!
Reputatie 5
@johanvanderwilk ik begrijp dat je hiervan baalt. Ik wil je aanbieden om tijdelijk de BlackBerry licentie te activeren zodat je toch gebruik kunt maken van mobiel internet. Ga je hiermee akkoord?

Reageer