Beantwoord

Blackberry priv door T-Mobile aangeboden?

Gaat T-mobile ook de Blackberry priv aanbieden met abonnement
icon

Beste antwoord door Issam 27 november 2015, 12:42

Hi hi Jowhit69,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je geïnteresseerd bent in dit toestel. Wat is voor jou de reden om voor dit toestel te gaan?

Ik durf niet te zeggen of en wanneer wij dit toestel gaan aanbieden. Om je met zekerheid van een antwoord te voorzien heb ik navraag gedaan bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik een reactie van ze krijg dan plaats ik hier direct weer een reactie. Ik vermoed wel dat dit na het weekend zal zijn. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we dat graag. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Jowhit69,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je geïnteresseerd bent in dit toestel. Wat is voor jou de reden om voor dit toestel te gaan?

Ik durf niet te zeggen of en wanneer wij dit toestel gaan aanbieden. Om je met zekerheid van een antwoord te voorzien heb ik navraag gedaan bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik een reactie van ze krijg dan plaats ik hier direct weer een reactie. Ik vermoed wel dat dit na het weekend zal zijn. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan horen we dat graag. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons. 😉
Reputatie 4
Badge +4
Issam: ik heb er al verschillende keren naar geïnformeerd en helaas elke keer te horen gekregen dat het voorlopig (nog) niet gaat gebeuren, maar weet je toevallig al meer?

Ik zou er namelijk ook direct gebruik van maken als het wel zo zou zijn

Reageer