Sticky

Blackberry software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

164 reacties

Reputatie 2
Oké thanks!
Als je mij als test persoon wilt gebruiken mag dat 😉
Reputatie 4
Haha ik heb een hoop horrorverhalen gehoord over updates. Wij testen de updates in een veilige omgeving. Niet dat de duivel verschijnt voor een epic rock guitar battle maar wel toestellen die nooit meer aangaan. 😃

https://www.youtube.com/watch?v=_lK4cX5xGiQ
hoe staat het met het testen van 10.3.2?
geen bericht is slecht bericht bij T-mobile.
Reputatie 2
Oké, maar wanneer is de uitrol dan?
nog een jaar en dan ben ik gelukkig van t-mobile af en trage updates!
Ik heb hier een tweedehands aangeschafte Z10, die steevast blijft beweren, dat 10.2.1 de nieuwste versie is (OTA + Desktop).

Weet hier misschien iemand raad mee? Update met een autloader van developersite van BB was een greep in de toilet, gezien er een heleboel functies weg zijn.

Weet daar iemand raad mee?
Reputatie 4
Badge +4
Beste rraggl,

Ik neem aan dat u dit al heeft geprobeerd, maar even om zaken uit te sluiten: Heeft u al met BlackBerry Link gezocht naar updates?
Uiteraard. Maar ook BB Link zegt, dat 10.2.1.3062 de actuele versie van het OS is....

Rajaalderi schreef:

Beste rraggl,

Ik neem aan dat u dit al heeft geprobeerd, maar even om zaken uit te sluiten: Heeft u al met BlackBerry Link gezocht naar updates?

Reputatie 4
Badge +4
Beste rraggl,

ik vrees dat dat dan ook de meest recente versie beschikbaar is voor de officiele kanalen op de Z10 (ik draai zelf op 10.3.1.1784 op de Z30)

Als u een nieuwere versie wilt, dan kunt u dat het beste met de "onofficiele" autoloaders doen
Erik Romijn schreef:

Update is er 10.3.1.1779 voor de Z10

Rajaalderi schreef:

Ik heb net even bij de instellingen naar de updates gekeken en ik kan inderdaad updaten naar 10.3.1 op mijn Z30

Ehm, en dit dan?
Reputatie 4
Badge +4
excuus, ik las het te snel... ik zat alleen op de laatste vier cijfers te letten.... 😳

Heeft u hier de autoloader al geprobeerd, om maar eens een hogere versie aan te geven (wel even uw STL versie controleren, dit zou de STL100-2 moeten zijn)
Rajaalderi schreef:

excuus, ik las het te snel... ik zat alleen op de laatste vier cijfers te letten.... 😳

Heeft u hier de autoloader al geprobeerd, om maar eens een hogere versie aan te geven (wel even uw STL versie controleren, dit zou de STL100-2 moeten zijn)

Geen punt. Ja, heb ik al geprobeerd. Mijn toestel is een STL100-3.

De enige link die ik kon vinden, die werkte was naar de BB Developer site, maar de autoloader daar (volgens mij 10.3.1.6xx) levert een boel bugs op: geen file manager, geen galerij, geen music player, blend werkt niet, achtergrond kan niet veranderd worden, contact sync werkt niet meer goed etc. etc. Zoals in mijn originele post omschreven dus geen succes.

Ik ben langzaam einde raad en ga me waarschijnlijk erbij neerleggen, dat er voor mijn toestel echt geen update is, gezien ik blijkbaar geen andere opties heb.
Reputatie 4
Badge +4
deze vond ik ook voor de STL100-3: http://dfiles.eu/files/0fqfeqcnm

De STL100-3 was eigenlijk alleen bedoeld voor de noord-amerikaanse markt, dus vandaar dat er lastig updates verkrijgbaar zijn.
hoe zit het nu met het testen van 10.3.2????
Reputatie 2
rraggl schreef:

Rajaalderi schreef:

Geen punt. Ja, heb ik al geprobeerd. Mijn toestel is een STL100-3.

De enige link die ik kon vinden, die werkte was naar de BB Developer site, maar de autoloader daar (volgens mij 10.3.1.6xx) levert een boel bugs op: geen file manager, geen galerij, geen music player, blend werkt niet, achtergrond kan niet veranderd worden, contact sync werkt niet meer goed etc. etc. Zoals in mijn originele post omschreven dus geen succes.

Ik ben langzaam einde raad en ga me waarschijnlijk erbij neerleggen, dat er voor mijn toestel echt geen update is, gezien ik blijkbaar geen andere opties heb.

Hoe kom je aan een STL100-3?
Pak hier een leak:
http://forums.crackberry.com/bb10-leaked-beta-os-f395/10-3-2-2339-update-files-autoloaders-1026452/
ruben75 schreef:

hoe zit het nu met het testen van 10.3.2????

Inderdaad waar blijft de update?
Reputatie 5
Het goedkeuringsdocument voor de 10.3.2 update (Q10/Z10) is zojuist de deur uitgegaan. Je kunt deze dus in een week of twee verwachten!
Top!
Hoe zit het dan met het goedkeuringsdocument voor de Blackberry Passport?
Reputatie 2
Gerdino schreef:

Hoe zit het dan met het goedkeuringsdocument voor de Blackberry Passport?

Dit vraag ik mij ook af......
fijn weer, voor de Passport kunnen we dus weer lang wachten op de update. de 14 dagen zijn al om dat de goedkeuringsdocumenten zijn vrijgegeven voor de q10/z10
maar ja nu weet tmobile ook niet wat de BlackBerry Passport is, bleek wel weer bij de klantenservice.
ik tel de dagen af dat mijn contract afloopt bij tmobile
Reputatie 4
Badge +4
Voor de Z30 is hij ook nog niet beschikbaar. Heel jammer, maar ik wacht gewoon rustig ag
nou voor de Z10 (van partner, bij tmobile) is de update er ook nog niet. die 14 dagen zijn toch echt om nu
Ook nog steeds geen update voor mijn z10!?

Reageer