Sticky

Blackberry software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

164 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Ruben75 en @guuut,

Zouden jullie mij een privébericht willen sturen met jullie IMEI nummer?

Dan kunnen wij het verder uitzoeken.

We horen graag van jullie! 🙂
Reputatie 2
Hier nog twee keer Z10 's zonder update. Vraag me af of er überhaupt T-Mobile Z10's zijn die deze update hebben gekregen...
Reputatie 2
Hier een Passport en een z30 beide geen update, mijn moeder heeft een z10 ook geen update.Dus een IMEI nummer doorgeven heeft mijn inziens geen nut.De update is nog steeds niet gepusht vanuit TM.De andere Nederlandse providers volgens mij ook nog niet, voor wat het waard is.
Geen reactie op mijn pm met imei nummer, nog geen update. Dat andere providers ook nog geen update hebben gepusht, kan. Maar TM geeft aan dat de goedkeuringsdocumenten zijn vrijgegeven nu al langer dan 14 dagen geleden dus dan zo er nu toch wel een update moeten zijn?
Reputatie 5
Thanks voor de feedback allen! Het goedkeuringsdocument is inderdaad voor de Z10/Q10 uitgegeven. Ik ga hier navraag over doen en kom hierop terug.

De Passport is overigens nooit T-Mobile branded verkocht. De updates verlopen dan ook direct via BlackBerry.
En al nieuws mbt update Q10?
Tom schreef:

Thanks voor de feedback allen! Het goedkeuringsdocument is inderdaad voor de Z10/Q10 uitgegeven. Ik ga hier navraag over doen en kom hierop terug.

De Passport is overigens nooit T-Mobile branded verkocht. De updates verlopen dan ook direct via BlackBerry.

dat navragen duurt al bijna net zo lang als dat de goedkeuringsdocumenten uitgeven zijn.....
ruben75 schreef:

Tom schreef:

dat navragen duurt al bijna net zo lang als dat de goedkeuringsdocumenten uitgeven zijn.....

T-Mobile, waarom moet het altijd zo gaan met de update van BlackBerry? Waarom zijn jullie niet eens in staat wat uit te zoeken en uit te leggen? Goedkeuringsdocumenten die zijn uitgegeven maar na weken nog steeds geen update? Zelf op verzoek van T-Mobile om een pm te sturen wordt niet eens op gereageerd. ......
Reputatie 7
Badge +15
Hi allemaal,

Tom is lekker op vakantie! 🆒

Ik heb net navraag gedaan en er staat helaas voorlopig geen BlackBerry update op de planning.
Reputatie 4
Badge +4
Amy: hoe kan het dat er een goedkeuringsdocument is vrijgegeven naar BlackBerry en dat er vervolgens geen update wordt gepushed voor klanten met een branded toestel?
Prutsers
Reputatie 5
@All excuses voor de late reactie. Mede door de reorganisatie bij BB zijn de contactpersonen aldaar momenteel wat schaars.. Dit lijkt nu te zijn rechtgetrokken waardoor ik meer info heb! De 10.3.2.x update is helaas door BlackBerry teruggeroepen (markt breed). Hierdoor zal er nieuwe software worden gemaakt dat ook weer ter goedkeuring bij ons zal worden aangeboden. Momenteel is hier nog geen verwachting voor. Zodra ik meer info heb laat ik dat hier weten!
Tom schreef:

@All excuses voor de late reactie. Mede door de reorganisatie bij BB zijn de contactpersonen aldaar momenteel wat schaars.. Dit lijkt nu te zijn rechtgetrokken waardoor ik meer info heb! De 10.3.2.x update is helaas door BlackBerry teruggeroepen (markt breed). Hierdoor zal er nieuwe software worden gemaakt dat ook weer ter goedkeuring bij ons zal worden aangeboden. Momenteel is hier nog geen verwachting voor. Zodra ik meer info heb laat ik dat hier weten!

Zal ik jouw verhaal wat aanvullen voor de duidelijkheid en volledigheid?!
Marktbreed teruggeroepen is alleen Europa.
Reputatie 5
Thanks voor de aanvulling Ruben! 🙂
Misschien krijgen we gelijk DE Android update in Europe. Ik denk dat mede daardoor hun prioriteit verlegd is - helaas...
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb 10.3.2.2474 beschikbaar op mijn Z30! Nu nog even voldoende ruimte vrijmaken vandeweek en eindelijk updaten! 😃
Reputatie 2
Hij is binnen en lijkt een verbetering voor accuduur op mijn passport. Camera app is ook sneller en custom tijdwindow in toestelcontrole is ook handig.
Hallo, bij mij werkt na de update de Rabobank Android app niet meer op mijn Passport. Hebben meer mensen dit probleem?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Gerdino

Vreemd dat de applicatie niet meer werkt na de update. Heb je al een keer de applicatie volledig van je toestel verwijderd en deze opnieuw gedownload + geïnstalleerd? Zet daarna voor de zekerheid je toestel een keer helemaal uit en weer aan. Laat ons weten of dit voor jou de oplossing is! Ik ben benieuwd. 😉
Enig idee hoe ik Instagram op mijn Leap krijg?
Reputatie 4
Badge +4
Beste Aicequeen,

hier kunt u het apk-bestand downloaden. Heeft u al eens een Android-app geïnstalleerd op BlackBerry?
Uhm nee, nog niet op deze manier.
Het is gelukt!! Dank je 😃
Reputatie 4
Badge +4
Dat is fijn om t horen! Graag gedaan 🙂
Krijgen de blackberry 10 modellen nog een update naar 10.3?

Reageer