Sticky

Blackberry software update topic - stel je vragen aan de expert!

Toon eerste reactie

164 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Welk toestel heeft u? Ik draai al een poosje op 10.3.2.2474

De updates worden vanuit BlackBerry zelf gepushed, dus als u hem nog niet heeft kunt u via het instellingen menu bij software-updates zoeken naar de laatste updates of met de BlackBerry desktop software op uw pc
Reputatie 4
Badge +4
BlackBerry heeft wereldwijd OS versie 10.3.2.2836 uitgerold. Ik ben hem "as we speak" aan het updaten
Ik heb de update 10.3.2.2836 ook binnen. Toestellen zijn unbranded
Lackberry heb ik ook wel is zonder melding gehakt hoor
Zoon melding moet je instellen dat je hem krijg
Reputatie 4
Badge +4
Het heeft even geduurd, maar 10.3.3 is beschikbaar! 😃
Hallo Raj,

Mijn Passport SE draait nu op 10.3.2.2836 met een oudere versie voor runtime om te voorkomen dat mijn interne geheugen opgeblazen wordt door niet correct verwijderde android-data. Weet jij misschien of ik nu eerst mijn SE naar .2836 moet upgraden om 10.3.3 correct te kunnen laten draaien? Of kan ik 'm zo accepteren?

Alvast mijn dank!
Reputatie 4
Badge +4
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij er zo overheen draait, want hij update runtime ook.

Sowieso is het altijd verstandig om een backup te draaien voordat je een update uitvoert. Mocht het dan niet goed gaan, dan kun je in ieder geval je gegevens terugzetten.
Ga ik doen. Dank je wel!
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

Het heeft even geduurd, maar 10.3.3 is beschikbaar! :D

Wanneer is hij bij T-mob beschikbaar?
Reputatie 4
Badge +4
T-Mobile stuurt hem zelf niet. Hij word door BlackBerry zelf gepusht. Dus hij komt vanzelf beschikbaar als update.
Reputatie 2
Rajaalderi schreef:

T-Mobile stuurt hem zelf niet. Hij word door BlackBerry zelf gepusht. Dus hij komt vanzelf beschikbaar als update.

Volgens mij is er carrier approval nodig, dit was voorheen ook altijd zo bij BB updates bij Tmob, dit is ook wat BB zelf zegt.
Reputatie 4
Badge +4
Dit is (al enige tijd) niet meer het geval. BlackBerry word niet meer door T-Mobile geleverd en dus zit er geen branded software op.
BlackBerry is zelf verantwoordelijk voor de software updates.

Dit zou namelijk betekenen dat wanneer je de T-Mobile simkaart verwijderd dat je de update via WIFI wél zou krijgen en kunnen installeren.
Reputatie 4
Badge +4
Kleine maar fijne update op (app)softwaregebied: WhatsApp heeft de ondersteuning voor Blackberry OS, Blackberry 10 (en ook Nokia S40 en Nokia Symbian S60, maar dat is voor hier minder van belang) verlengd tot 30 juni 2017

Bron: WhatsApp

Reageer