Vraag

Blackberry start niet meer op.

Hallo,

laatst liep mijjn blackberry vast, en wou ik deze resetten. Ik deed de batterij uit mijn telefoon, en er weer in.
Sinds ik dat heb gedaan, en elke keer mijn accu in mijn telefoon doe en hem probeer te starten, komt hij NIET bij het blackberry laadscherm.
Eerst blijft alles gewoon zwart, en dan gaat het rode lampje weer branden voor 10 seconden. En gaat daarna weer uit, als ik hem weer probeer te starten herhaalt dit process zich.

Het lukte mij heel af en toe om hem aan te krijgen, maar nu lukt dat niet meer. (Is al 1 week bezig)

Wat voor probleem heb ik nou? Moet ik mijn blackberry echt opsturen, om gemaakt te laten worden , of kan ik ook mijn blackberry helemaal resetten via de PC?
Of kan deze op een andere manier worden opgelost?

Het gaat hier trouwens om de ''Blackberry Torch 9800"

Met voorbaat dank,

Joey

11 reacties

Reputatie 6
@Poppetje361

Je kunt jouw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen, hiervoor kun je de stappen uit onze toestelhulp volgen.
Chris076 schreef:

@[url=" ??=]Poppetje361[/url]

Je kunt jouw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen, hiervoor kun je de stappen uit onze [url=" toestel-resetten??=]toestelhulp[/url] volgen.

Ik kan mijn blackberry niet meer aanzetten, dus ik kan dat niet doen.
Hoe kan ik dit elders doen?
@ Poppetje361, is jou probleem al opgelost. ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en ben radeloos!
hier nog iemand met hetzelfde probleem maar dan met blackberry curve 3g
Ik heb dit ook sinds de update van de software. Batterij er een hele dag uithalen helpt niks. Als je de batterij er dan in stopt lijkt ie op te starten dat duurt heel lang, dan komt er een wit scherm en gaat ie weer uit. Dan begint ie zelf weer opnieuw.
Hier moeten toch meer mensen last van hebben? Ik baal echt, ik kan niks, ben niet bereikbaar.
Mijn eerste en mijn laatste blackberry, wat een wanprodukt!
Hallo, ik heb een blackberry curve 8520. Ik had de batterij eruit gehaald en ik deed hem erin en hij liep gewoon door tot de letter E. Hij loopt daar vast. Ik heb de batterij al zeker 5 x eruit gehaald en hij blijft altijd bij die E hangen. Kan iemand mij misschien helpen wat ik moet doen?
me blackberry doet het intertussen weer. ik heb het in de computer gestopt en gereset nu werkt hij gewoon weer perfect. Zorg wel dat je een back-up maakt en niet zoals ik gewoon in de computer douwen en resetten
ik had t zelfde probleem, maar na mn batterij er een kwartiertje uitgehad te hebben, ging hij gewoon rebooten zoals altijd. So my problem is solved 🙂
Reputatie 6
@irinaa

Welkom hier op het T-Mobile Forum!

Heel fijn om te lezen dat jouw probleem is opgelost! Veel plezier met jouw BlackBerry!
ik heb de batterij er al 2uur uit maar hij blijft nog steeds bij de E hangen wat moet ik doen ik heb namelijk speciale contacten erin staan die mij een app hebben gestuurd met hun adres erin dus hy moet op dezelfde manier als altijd aangaan. wie weet hoe als ik hem reset ben ik namelijk de nummers kwijt! 

wie o wie kan me helpen!!! 
Reputatie 4
Badge +4
Beste Rikkie1996,

Als u via de PC met de BlackBerry software eerst een back-up maakt dan bent u de nummers niet kwijt. Heeft u dat al geprobeerd?

Reageer